کد خبر: 1042060
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
رییس پلیس راهور خراسان رضوی اعلام کرد
رییس پلیس راهورخراسان رضوی گفت:ممنوعیت تردد خودروها از ساعت 21 تا سه بامداد تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حمید رضا دهنوی در نشست مشترک بررسی تمهیدات ترافیکی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد که با حضور معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد و مدیران این حوزه برگزار شد، افزود: از شب تحویل سال محدودیت 100درصدی تردد خودروهای شخصی در حلقه اول ترافیکی اطراف حرم مطهر اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد:برهمین اساس عملیات پاکسازی این محدوده از خودرو در این تاریخ به اجرا درخواهد آمد و تنها در صورت امکان تردد اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی در این محدوده مجاز خواهد بود لذا سازمان اتوبوسرانی تمهیدات لازم را در این خصوص پیش بینی کند.

دهنوی با اشاره به اینکه ممنوعیت شبانه تردد خودروها همچنان پابرجا است، اظهارکرد:در کنار اجرای منع تردد شبانه خودرو از ساعت 21 تا 3 بامداد، درحال حاضر هنوز منع ورود خودرو های شخصی غیر از پلاک مشهد به شهر مشهد وجود دارد و هنوز دستور العملی مبنی بر لغو آن به پلیس راهور اعلام نشده است .

رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد:پلیس راهور استان و مشهد آماده هر گونه همکاری با حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در راستای ایجاد حمل ونقل روان و کاهش ترافیک در شهر مشهد در ایام پایان سال و نوروز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار