کد خبر: 1041948
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
در اجلاس رسمی شورای اسلامی خراسان رضوی تاکید شد

معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان رضوی گفت :اولویت نخستمان در بحث پرهیز از موازی‌کاری در اجرای طرح‌ها ،طرح‌های استانی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و تا زمانی طرح‌های ناتمام به اتمام نرسد ، طرح جدیدی اجرا نمی‌شود.

سید کمال‌الدین میرجعفریان  معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان رضوی در سی و سومین اجلاس رسمی شورای اسلامی خراسان رضوی بیان کرد :در همه طرح‌ها باید برنامه مدون داشته باشیم و در اجرا با تجمیع طرح‌ها از موازی‌کاری پرهیز و بر مبنای اولویت اجرا شود.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن طرح‌های توسعه‌ای راه‌های فرعی شهری و روستایی خراسان رضوی گفت: بیش از هزارو ۴۰۰ کیلومتر راه جاده‌ای دو طرفه یک طرفه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان رضوی افزود: اجرای طرح بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی در مناطق حاشیه شهر مشهد نیز از مهمترین طرح‌های فعلی است.

میرجعفریان با بیان اینکه مهمترین برنامه سال هزارو ۴۰۰ برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد است، گفت: در این روز ۳ انتخابات ریاست‌جمهوری ، شورای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرنگان رهبری در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود : از هم‌اکنون فعالیت ستاد انتخابات استان آغاز شده است تا بهترین انتخابات پس از انقلاب را آن هم در شرایط بحرانی کرونایی شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان رضوی در ادامه به اثرپذیری نقش شورا‌ها در توسعه شهر‌ها و روستا‌های استان اشاره کرد.

میرجعفریان با بیان این که درخت این انقلاب به برکت خون شهدا ۴۲ ساله شده است با گرامیداشت روز شهید ابراز امیدواری کرد: ادامه دهنده خوبی در مسیر راه پرافتخار شهدا باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار