کد خبر: 1041869
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
محمد کشتی‌آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: در هفته پایانی سرعت نقل و انتقال بالا خواهد رفت و داد و ستد‌ها شتاب خواهد گرفت، همین امر باعث خواهد شد نوساناتی روی قیمت سکه و طلا ایجاد شود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین:کارشناس بازار سکه و طلا در گفتگو با پارسینه در خصوص بازار طلای کشور گفت: در بازار دیروز بهای جهانی طلا بدون تغییر هزار و ۷۲۸ دلار در هر اونس بود. قیمت هر اونس نقره جهانی هم ۲۶‌دلار و ۳ سنت بود. در هفته پایانی سرعت نقل و انتقال بالا خواهد رفت و داد و ستد‌ها شتاب خواهد گرفت، همین امر باعث خواهد شد نوساناتی روی قیمت سکه و طلا ایجاد شود. وی افزود: سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۰‌میلیون و ۵۰۰ تومان، سکه طرح جدید با ۱۰‌میلیون و ۸۵۰‌هزار تومان و نیم‌سکه هم با قیمت ۶‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان دادوستد شد. در بازار امروز ربع‌سکه هم با قیمت ۴‌میلیون و ۳۰۰ تومان و سکه‌های گرمی با قیمت ۲‌میلیون و‌۴۰۰ تومان خریدوفروش شد.

کشتی‌آرای گفت: یک مثقال طلای آب‌شده ۱۷‌عیار که مبنای قیمت‌گذاری در بازار است با قیمت ۴‌میلیون و ۵۳۶‌هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸عیار هم با قیمت ۴‌میلیون و ۸۰۳‌هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸‌عیار هم با قیمت یک‌میلیون و ۴۷‌هزار تومان معامله شد. وی افزود: یک گرم طلای ۲۰‌عیار با قیمت یک‌میلیون و ۱۶۳‌هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱‌عیار با قیمت یک‌میلیون و ۲۲۱‌هزار و ۵۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۲‌عیار با قیمت یک‌میلیون و ۲۷۹‌هزار تومان و هر مثقال طلای ۲۴‌عیار که همان طلای خالص است با قیمت یک‌میلیون و ۳۹۶‌هزار تومان قیمت‌گذاری شد. این فعال بازار طلا و جواهر کشور گفت: حباب سکه در حال حاضر روی هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۵۵۰‌هزار تومان است. نرخ هر دلار امریکا در بازار دیروز ۲۴‌هزار و ۶۶۰ تومان بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار