کد خبر: 1041855
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
رييس پليس پايتخت :
رییس پلیس تهران بزرگ در مراسم نکوداشت ۱۵۰۰شهید نیروی انتطامی پایتخت گفت: اولویت ما خدمت به خانواده شهدا و جانبازان است و دستور داده ام این عزیزان به هر کدام از مراکز ما که مراجعه کردند، همه برای حل مشکشلاتشان تمام قد بایستند.

سرویس جامعه جوان آنلاین: صبح امروز آیین نکوداشت ۱۵۰۰شهید فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ در سالت همایش‌های هتل اسپیناس پالاس با حضور سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت و خانواده‌های معزز شهدای فاتب برگزار شد.
سردار حسین رحیمی ضمن عرض خیرمقدم گفت: شما خانواده شهدا، ولی نعمتان ما هستید و من از حضور همگی شما تشکر میکنم.
وی افزود: ما به تاسی از فرمانده خود که توصیه میکنند اولویت اولمان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باشند، بنده نیز اولویت خودم را خانواده شهدا قرار داده ام.
رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون، بار‌ها جلسات مختلفی برای خانواده شهدا برگزار کردیم و از آن‌ها قدردانی کرده ایم. خانواده‌های شهدا بر گردن همه ما حق دارند و با صبر و مقاومت خود مسئولیت بزرگی دارند و سهم بزرگی از انقلاب دارند.
این مقام انتظامی اظهار کرد: پلیس در گذشته به عنوان شهربانی، مجموعه‌ای است که اولین شهدای انقلاب را تقدیم کشور کرد و حالا پس از ۴۳ سال نیز، هفته‌ای نیست که ما چندین شهید نداشته باشیم.
سردار حسین رحیمی گفت:درسال جاری، تنها در پایتخت شهدای بسیاری تقدیم کردیم که بیشتر آن‌ها حافظ قرآن و هیئت دار بودند.

وی افزود: ما با افتخار برای پاسداری از آرمان‌های شهدا و انقلاب، یک لحظه‌ای درنگ نمیکنیم و خانواده شهدا بدانند اگر عزیزانتان رفتند، این نیست که رهروان آن‌ها در مسیر آن‌ها لحظه‌ای درنگ کنند.
رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: ما در راستای فرمان فرمانده ناجا، خادم خانواده‌های شهدا و جانبازان هستیم.
این مقام انتظامی اظهار کرد: من ابلاع کردم اگر یک خانواده ایثارگر به مراکز پلیس مراجعه کند، همه باید تمام قد در اختیار آن‌ها باشند و نماینده این افراد در مراک حضور دارند تا خدمت ویژه کنند که البته افتخار ماست.
سردار حسین رحیمی گفت: ما نه زیر سلطه ظلم می‌رویم و نه ظلم میکنیم و پای انقلاب خود ایستاده ایم.
وی افزود: به دستور فرماندهی، بهترین سالن شهر را انتخاب کردیم و تا حد توان بهترین برنامه‌ای که می‌شد، را اجرا کردیم تا در خدمت ایثارگران باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار