کد خبر: 1041840
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه همه بازیکنان را حفظ خواهیم کرد، گفت: هیچ بازیکنی از تیم جدا نمی‌شود و همه در پرسپولیس خواهند ماند.
حمید مطهری در حاشیه دیدار خیرخواهانه برای درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان گفت: یک بار دیگر درگذشت این دو عزیز را که برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیدند تسلیت گفته و برای خانواده آن‌ها آرزوی سلامتی داریم.

مربی پرسپولیس در مورد شرایط این روز‌های پرسپولیس گفت: خوشبختانه هم در لیگ و هم در جام حذفی، وضعیت خوبی داریم. در لیگ صدرنشین هستیم و در جام حذفی با برد برابر مس نوین کرمان به مرحله بعد صعود کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی از شما جدا خواهد شد، اظهار داشت: فعلاً هیچ بازیکنی از ما جدا نخواهد شد. ما تمام بازیکنانمان را در اختیار خواهیم داشت و مطمئنم با آن‌ها با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد.

مربی پرسپولیس در خصوص حضور فرشاد فرجی در پرسپولیس تأکید کرد: وضعیت او تا یکی دو روز آینده کاملاً قطعی خواهد شد و مطمئنیم با نفراتی که در اختیار داریم می‌توانیم راه سختی را که در پیش داریم با موفقیت به پایان برسانیم.

مطهری در خصوص مشکلات مالی این روز‌های پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام تیم‌های لیگ برتری این مشکل را دارند. مدیریت باشگاه در تلاش است تا بتواند مشکلات مالی را برطرف کند. به بازیکنان در این خصوص حق خواهیم داد، اما من مطمئن هستم مدیران باشگاه به دنبال رفع این معضل خواهند بود.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا رفتن آرمان رمضانی به استقلال شما را شوکه نکرد؟ تصریح کرد: اجازه دهید من در مورد تیم‌های دیگر صحبت نکنم و برای تمام فوتبالیست‌های کشورم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار