کد خبر: 1041787
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ اعتراض کشور اردن در واکنش به انتخاب کویت به عنوان میزبان بازی های گروه دوم را داد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا سرانجام بعد از کش و قوس های زیاد کشورهای میزبان انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ را اعلام کرد. این تصمیم AFC اعتراض بعضی از کشورها را به دنبال داشت. به عنوان مثال اردن نسبت به انتخاب کویت به عنوان میزبان بازی های گروه دوم ابراز تعجب کرد.

فدراسیون فوتبال اردن در بیانیه ای اعتراض رسمی خود به انتخاب کویت به عنوان میزبان را اعلام کرد و از گرمای بالای کویت به عنوان یکی از مشکلات جدی در این روزهای کرونای یاد کرد.

یک منبع در کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به اعتراض اردن گفت: در گروه دوم کشورهای کویت، اردن و استرالیا برای میزبانی اعلام آمادگی کردند. استرالیا نتوانست تعهدات لازم را بدهد و همچنان که در این کشور محدویت هایی برای ورود مسافران و اتباع خارجی وجود دارد و باید هر فردی که وارد این کشور می شود ۲ هفته قرنطینه شود و به همین خاطر این کشور کنار رفت.

او ادامه داد: از بین کویت و اردن باید یک کشور را به عنوان میزبان انتخاب می کردیم. AFC برای انتخاب میزبان ها مشاوره و نشست های لازم را برگزار کرد و بر اساس اصل عدالت و برابری همه شرایط را بررسی کرد. کویت و اردن شرایط یکسانی برای میزبانی داشتند. با توجه به اینکه دیدار رفت اردن و کویت به میزبانی اردن برگزار شد تصمیم گرفتیم که برای رعایت اصل عدالت این بار کویت میزبان انتخاب شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار