کد خبر: 1041705
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
تیم فوتبال پرسپولیس که از ابتدای لیگ بیستم نتوانسته بود توسط مهاجمانش به گل‌های قابل قبولی برسد همچنان این خلاء بزرگ را دارد و با اضافه شدن بازیکنان جدید بازهم این ضعف پابرجاست.
تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر مس نوین کرمان را در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شکست داد تا صعودی نسبتاً راحت به دور بعدی این رقابت‌ها داشته باشد.

کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه (دو بار) توانستند برای سرخ‌ها گلزنی کنند تا هافبک‌های این تیم بار دیگر نشان دهند افکار تهاجمی سرمربی خود را به خوبی دنبال می‌کنند و عطش گلزنی دارند.

پرسپولیس که برای اولین بار در فصل جاری از مهدی ترابی و شهریار مغانلو (تعویضی) در ترکیب تیمش استفاده می‌کرد بار دیگر برای رسیدن به پیروزی محتاج بازیکنان خط میانی خود شد.

شاگردان یحیی گل محمدی یکی از کم نقص‌ترین بازی‌های خود در فصل جاری را برگزار کردند و توانستند ۲۶ بار روی دروازه مس نوین کرمان ایجاد موقعیت کنند. آماری حیرت انگیز که با شوت‌های پیاپی و نفوذ‌های هافبک‌های این تیم در کرمان رقم خورد.

تیم دسته دومی مس نوین که مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت توانست با دفاع چند لایه خود مانع از گلباران دروازه خود شود. سرخ‌ها که ۸ بار موقعیت گلزنی مناسب داشتند تنها توانستند سه بار تور دروازه مس نوین کرمان را به لرزه درآورند.



با این حال مهدی عبدی (۷۰ دقیقه) و شهریار مغانلو (۳۰ دقیقه) که به عنوان مهاجم در این دیدار بازی کردند با وجود داشتن موقعیت‌های مسلم گلزنی نتوانستند موفق ظاهر شوند.

عبدی دو بار و مغانلو یک بار در موقعیت صد درصد برای باز کردن دروازه مس نوین قرار گرفتند، اما نتوانستند گلزنی کنند تا برد این تیم بار دیگر بدون تاثیرگذاری مهاجمانش رقم بخورد.

بازیکنان پرسپولیس با ۵۶۰ پاس در بازی جام حذفی، دقت ۸۴ درصدی را از خود ثبت کردند و ۶۶ درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما خط حمله این تیم همچون بازی‌های لیگ برتر کاری از پیش نبردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار