کد خبر: 1041658
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
معاون شهردار تهران بابیان اینکه ۴۰ هزار تاکسی پایتخت نیاز به بازسازی دارد، گفت: امروز ۲ ایستگاه مترو شهید ستاری و یادگار امام (ره) به بهره‌برداری می‌رسد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سیدمناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در مراسم امضای تفاهم‌نامه بازسازی کامل ۳۱ رام قطار مترو و افتتاح ایستگاه‌های یادگار امام (ره) و شهید ستاری اظهار داشت: رونمایی از قطار ملی با دستور رئیس‌جمهور در آینده انجام می‌گیرد، ولی امروز از این قطار بازدید خواهد شد و علاوه بر امضای تفاهم‌نامه بازسازی کامل ۳۱ رام قطار، ۲ ایستگاه متروی شهید ستاری و یادگار امام (ره) نیز افتتاح خواهد شد.

وی درباره نوسازی تاکسی‌های پایتخت گفت: با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی شهرداری و کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی دولت، ۱۰ هزار تاکسی تهران نوسازی می‌شوند. همچنین ۴۰ هزار از ۸۰ هزار تاکسی پایتخت کاملاً فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.

هاشمی درباره انعقاد قرارداد ساخت ۱۰۵ واگن مترو گفت: ۳ هزار میلیارد تومان از منابع داخلی برای این مسئله درنظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: در صورتی که اوراق مشارکت سال ۹۹ که حدود یک‌هزار میلیارد آن برای مترو و ۴ هزار میلیارد آن برای اتوبوسرانی است محقق شود و به دستمان برسد می‌توانیم اقدامات مختلفی را در این دو حوزه انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بر‌ای دو ایستگاه شهید ستاری و یادگار امام حدود ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که در شرایط اقتصادی کنونی اقدام بزرگ و مهمی محسوب می‌شود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار