کد خبر: 1041340
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب خراسان رضوی مطرح کرد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت:در چهل و چهارمین هفته از پویش الف – ب ایران 37روستا با 43هزارو565 نفر جمعیت در این استان ،اسفندماه جاری از آب شرب پایدار برخوردار می شوند.

سید ابراهیم علوی سرمایه گذاری انجام شده در اجرای پروژه های تامین آب این روستاها را 513میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی ، استانی و بخش خصوصی اعلام کرد که در شهرستان های نیشابور، تربت حیدریه، گناباد ، قوچان ، تربت جام ، فریمان، تایباد، چناران، گلبهارو کوهسرخ  با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسند.

وی افزود:در اجرای این پروژه ها نسبت به حفر و تجهیز 11حلقه چاه با دبی 80لیتر برثانیه، احداث مخزن ذخیره به ظرفیت سه هزارو 800متر مکعب، 70هزارو 500متر لوله گذاری خط انتقال و 62 هزارو 633 متر شبکه توزیع اقدام شده است.

وی یادآورشد:در سی و دومین مرحله از این پویش هم که آذرماه برگزار شد33هزارو 800نفرجمعیت ساکن در42 روستا در خراسان رضوی با سرمایه گذاری345میلیاردو 500میلیون ریال از آب شرب بهره مند شدند.

وی همچنین افزود:پروژه آبرسانی به شهر ششتمد سبزوار نیز سال گذشته با 130 میلیارد ریال اعتبار و با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

   علوی اظهار داشت:پروژه های آبرسانی به شهر ششتمد و 38 روستا دیگر نیز سال گذشته در راستای اهداف پویش هر هفته الف – ب ایران  به بهره برداری رسید .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار