کد خبر: 1041268
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
حمایت کاربران شبکه‌های اجتماعی از مقاومت یمن با هشتگ با هم برای یمن
انتشار اخباری مبنی بر هدف قرار دادن یکی از مجتمع‌های متعلق به آرامکو در شرق عربستان سعودی از سوی نیرو‌های انصارالله یمن موجب شد بار دیگر هشتگی با موضوع یمن در شبکه‌های اجتماعی ترند شود. کاربران این شبکه‌ها با هشتگ با هم برای یمن ضمن تقدیر از ایستادگی چندین ساله ملت یمن و محکوم کردن جنایات آل‌سعود در سال‌های گذشته به‌ویژه کشتار زنان و کودکان، از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و بعضاً حمایت آن‌ها از کشور متخاصم انتقاد کردند.
جوان آنلاین: انتشار اخباری مبنی بر هدف قرار دادن یکی از مجتمع‌های متعلق به آرامکو در شرق عربستان سعودی از سوی نیرو‌های انصارالله یمن موجب شد بار دیگر هشتگی با موضوع یمن در شبکه‌های اجتماعی ترند شود. کاربران این شبکه‌ها با هشتگ با هم برای یمن ضمن تقدیر از ایستادگی چندین ساله ملت یمن و محکوم کردن جنایات آل‌سعود در سال‌های گذشته به‌ویژه کشتار زنان و کودکان، از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و بعضاً حمایت آن‌ها از کشور متخاصم انتقاد کردند. کاربران، مقاومت یمن را نشانه‌ای بر قطعی بودن سنت الهی جهت پیروزی حزب‌الله دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران در این خصوص را می‌خوانید.

مرضیه پوری:

سال‌ها از آغاز تجاوز عربستان به یمن می‌گذرد و در حالی که محافل غربی حقوق بشر سکوت کرده‌اند، عربستان با حمایت امریکا زنان و کودکان یمنی را کشتار می‌کند.

سیدپویان حسین‌پور:

و قسم به یمن که نماد مقاومت و صبر است... و قسم به یمن که نماد فتح و پیروزی ا‌ست... با هم برای یمن.

مهدیاران:‌

می‌شنوی؟! صدای گریه کودکان یمن همه جا را پُر کرده. شب را با خوابِ نان به سر می‌برند و معلوم نیست کدامشان طلوع فردا را ببینند.‌ای کاش طلوع فردا‌یشان مصادف با طلوع مولایمان شود. این قطعی‌ترین راه ر‌هایی از ظلم است. با هم برای یمن.

شهاب پارسا:

عجز کفار اینکه نمیتونن با پیشرفته‌ترین تسلیحات دنیا به هدفشون برسن! چون پیروز شدن با دستان خالی هنر مردان خداست! با هم برای یمن.

نادر غیور:

مظلومیت ملت یمن و کودکان تکه تکه شده یمنی با موشک‌های غربی، نه تنها آل‌سعود را از حکومت ساقط خواهد کرد بلکه آن‌ها را همچون کودکان مظلوم یمن، تکه تکه می‌کنند و خداوند همه آن‌ها را مجازات خواهد کرد.

علی بیطرفان:

ایران برای ورود به مرحله تمدن‌سازی که با افقِ زمینه‌سازی ظهور برای خودش تعریف کرده (باید) بتواند از متحدانش در برابر ظالمان دفاع کند، رساندن سوخت به ونزوئلا به صورت رسمی قدم بزرگی بود برای این هدف، رساندن کمک به مردم یمن هم در همین راستا وظیفه ماست. با هم برای یمن.

حسین فراهانی:

آقای بن سلمان این تسلیحاتی که امریکا بهت انداخته که سهله! اگه خود ترامپم بخری جای بمب هیدروژنی شلیکش کنی بازم حریف پابرهنه‌های یمنی نمیشی. میدونم شعورت به این حرفا نمیرسه، ولی این سنت الهیه! با هم برای یمن.

محمدرضا مرتضوی:

خیلی حرفه‌ها سعودیا مردم یمن رو هدف قرار میدن، ولی یمنی‌ها فقط مناطق حساس اقتصادی و جنگی؛ این یعنی مردونگی. با هم برای یمن.

سیدمحمدرضا قدردانی:

سعودی‌ها از سلاح و دلار تا حمایت غرب، همه رو دارند، اما بازم جلوی یمنی‌ها کم آوردند و خسارت‌های سنگین می‌بینند! به قول سید حسن نصرالله «رمز قدرت ما در سلاح نیست بلکه در عقیده برای مقابله با دشمن است» با هم برای یمن.

محسن پورپیر:

سال‌هاست مردم مظلوم یمن زیر بار شدید‌ترین حملات اسرائیل و امریکا و سگان منطقه‌ای‌شان قرار دارند، آن وقت پاپ به عراق می‌رود و حرف از صلح و انسانیت می‌زند، حقوق بشر خوب است، ولی فقط زمانی که منافع غرب در خطر باشد. ولی خدا با ماست و پیروزی نزدیک است. با هم برای یمن.

محسن بشتام:

یمن امروز نمونه بارز سرزمینی ست که لیاقت نام یمانی موعود را دارد. یمن ستم دیده، ولی ایستاده. یمنی که لیاقت یاری منجی را دارد. سرزمین یمانی... با هم برای یمن.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
2
نیروهای مقاومت انصارالله یمن با تمام قدرت کمر دشمنان تروریست آل سعود و اطرافیانش را خرد کردند،با هم برای یمن انشاءالله که پیروز خواهند شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار