کد خبر: 1041180
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت آخرین اقدامات این سازمان را تشریح کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت در نشست خبری روز دو شنبه، با اشاره به اینکه بیمه سلامت ۴۲ میلیون نفر را تحت پوشش دارد، بیان کرد: برای بیمه شدگان ۵ صندوق مجزا داریم که بزرگ‌ترین آن بیمه روستایی است، بعد از آن بیمه همگانی، کارکنان دولت و سایر اقشار که از خانواده شهدا و جانبازان، بیمه شدگان کمیته امداد را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: با تنوع بیمه‌هایی که وجود دارد ما ظرافت عملی باید به خرج دهیم تا روند هر کدام اگر با هم متفاوت است پیگیری شود.

ناصحی افزود: ما جزو اولین بیمه‌ایی بودیم که طرح نسخه نویسی الکترونیک را شروع کردیم و برای همین بیمه سلامت از خیلی از بیمه‌ها جلوتر است و مراحل بیشتری طی کرده، با این وجود ما می‌دانیم که در شرایط کرونا حجم کار همکاران در بیمارستان‌های دولتی به چه شکل است و برای همین کار را با جدیت جلو می‌بریم تا افراد در گرفتن خومت بیمارستان دچار مشکل نشوند.

وی گفت: این نکته قابل اهمیت است که جزو کشور‌هایی هستیم که میزان استفاده از داروی غیر مورد نیاز را داریم که این موضوع در حوزه نظام ارجاع و نسخه نویسی در نظر گرفته شده و برنامه‌ی نسخه نویسی علاوه بر شفافیت‌های مورد نظر به سلامت افراد هم مربوط خواهد شد و تمام این مسائل در نظر گرفته خواهد شد.

ناصحی با اشاره به اینکه بعد از سال‌ها این اولین سال است که زیان انباشت نداریم، افزود: در سال ۹۹ تا پایان مهر ماه بخش خصوصی و همچنین تا پایان تیر ماه برای دولتی پرداخت‌ها را انجام خواهیم داد.
وی گفت: بیمه روستایی هم به روز است و در بخش پزشک و خانواده تا پایان بهمن پرداخت خواهد شد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار