کد خبر: 1041109
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰
به اعتقاد فعالان بازار روند کاهشی قیمت‌ها، نوسانات نرخ ارز و کاهش قدرت خرید مردم عاملی شده است تا معاملات در بازار خودرو به صفر برسد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به گزارش تسنیم، هر ساله با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال، بازار خرید و فروش خودرو با رونق بسیار بالایی روبه‌رو بود و هر کس درصدد خرید خودرو بود تا بتواند سفر‌های نوروزی را به‌راحتی انجام دهد و دغدغه‌ای در تعمیر خودرو نداشته باشد، اما در دو سال اخیر نوسان قیمت ارز و اختلاف قیمت بالای کارخانه با بازار عاملی شده تا دیگر مردم رغبتی به خرید خودرو، آن هم در روز‌های پایان سال نداشته باشند. البته شرایط شیوع کرونا نیز بر حجم کسادی بازار خودرو افزوده است. در حال حاضر به‌اعتقاد فعالان بازار، قیمت انواع خودرو‌های داخلی همان قیمت دی‌ماه است و حتی روند نزولی خود را مدام طی می‌کند.

در خودرو‌های داخلی کاهش قیمت‌ها دیروز بین یک تا ۳ میلیون تومان بوده، به‌نحوی که سمند ال‌ایکس با کاهش یک میلیون تومانی ۱۷۵ میلیون تومان، سمند سورن ۲۳۸ میلیون تومان، پژو ۲۰ تیپ دو با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ پنج با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین پراید ۱۱۱ با کاهش یک میلیون تومانی ۱۲۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با کاهش ۲ میلیون تومانی ۱۰۷ میلیون تومان، تیبا صندوقدار با کاهش ۳ میلیون تومانی ۱۱۹ میلیون تومان و تیبا دو با قیمت ۱۲۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. به اعتقاد فعالان بازار روند کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو تا اوایل اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت و کسادی همچنان در معاملات حاکم خواهد بود. در خودرو‌های وارداتی هم به دلیل روند کاهش قیمت توقف معاملات به وجود آمده است. البته افزایش قیمت‌ها در بخش خودرو‌های داخلی به‌حدی بوده که با وجود کاهش قیمت‌ها هنوز خرید توجیهی ندارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
0
از هنرهای روحانی که بخاطرش مدرک دکترا به ایشان اعطا شده
پراید 4.5 میلیونی الی ماشاءالله به 128 میلیون
حالا دلش رحم آمده 127 میلیون
جوکش هم بیمزه است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار