کد خبر: 1041103
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
سردار سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج از اهتمام بسیج برای ایجاد ۲۱۴ هزار شغل در سال آینده خبر داد و گفت: بسیج امسال توانسته است ۱۰۷ هزار فرصت شغلی را در کشور ایجاد کند.
سرویس جامعه جوان آنلاین:  سردار غلامرضا سلیمانی روز گذشته در بازدید از اولین رویداد «تا ثریا» که در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی طرح‌های فناورانه را با کمک جوانان دانش‌آموز و دانشجوی بسیجی دنبال می‌کنیم، طرح‌های ایجاد خودکفایی در پنج محصول اساسی کشاورزی را هم دنبال می‌کنیم تا در سه سال آینده بتوانیم در محصولات گندم، برنج و جو خودکفا شویم. وی گفت: البته در محصول‌های دیگری مانند ذرت و کلزا هم امیدواریم در این مدت به سطح قابل قبولی از خودکفایی برسیم. سردار سلیمانی افزود: بسیج از سال‌های قبل تاکنون در زمینه طرح‌های اشتغالزایی فعال بوده و موفقیت خوبی هم تاکنون داشته‌است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در همین راستا بسیج، صندوق‌های قرض‌الحسنه‌ای را در ۲۴ هزار مسجد کشور با همیاری و همکاری مردم راه‌اندازی کرده‌است تا برای ایجاد اشتغال، تسهیلات بدهد؛ البته این تسهیلات، تسهیلات خرد است؛ همچنین برای سال آینده هدف‌گذاری کردیم تا ۲۱۴ هزار شغل در طرح‌های بسیج ایجاد کنیم که این میزان، دو برابر اشتغال ایجادشده در سال جاری است.

سردار سلیمانی گفت: از سوی دیگر، چون فاصله قیمت بین تولید و مصرف محصولات کشاورزی زیاد است، شرکت دانش‌بنیانی ایجاد شده است تا در جهت حمایت از ارسال محصولات کشاورزی به بازار و رساندن محصول از تولید به مصرف فعالیت کند؛ در همین راستا این شرکت امسال توانست با طرح‌های خود، برنج خوزستان را به دست مصرف‌کننده برساند و از صادرات صنایع‌دستی به چین حمایت کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار