سرویس جامعه جوان آنلاین: شرکت بهرهبرداری راهآهن شهری تهران و حومه در پاسخ به مطلب روزنامه جوان مورخ ۱۱ /۱۲ /۱۳۹۹ صفحه ۳ با عنوان «کسر هزینه اضافه از بلیت مسافران مترو» اعلام کرد: ضمن تشکر از مسافر گرامی و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاهها و نقطهنظرات خوانندگان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم، به اطلاع میرساند مبالغ کسر شده از اعتبار کارت بلیت مسافران مترو توسط شورای اسلامی شهر تهران و براساس مصوبه تعیین قیمت بلیت مترو در سال ۱۳۹۹ بوده و هیچگونه افزایشی تا این لحظه در انواع بلیت مترو ایجاد نشده است. اما طبق سنوات گذشته قرار است به زودی تغییراتی در این زمینه اعلام گردد؛ لذا برای پیگیری مشکل مطرح شده، از این مسافر گرامی درخواست میشود با در دست داشتن شماره سریال کارت خود جهت گزارش کارکرد کارت، به یکی از سه ایستگاه متروی تهران صادقیه، تئاتر شهر و جانبازان مراجعه کند.
جوان: ضمن تشکر از پیگیری پیامهای مردمی، مشخص شد موضوع کسر هزینه اضافی از بلیت مسافر مترو مربوط به مخدوش بودن کارت بلیت متروی مسافر بوده که موضوع از سوی مسئولان مترو در حال رفع است.