کد خبر: 1040737
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:
علیرضا قاری‌قرآن به منظور بررسی مسائل و مشکلات فرا‌روی توسعه پایدار شهرستان آران و بیدگل، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با مسئولین این شهرستان دیدار کرد.

 

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین این اداره کل با فرماندار، شهرداران و اعضای شورای شهر آران‌و‌بیدگل دیدار کرد. در این نشست ضمن بررسی طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی و وضعیت اعتباری طرح‌های در دست اجرا، جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد.

در این جلسه همچنین چندین نفر از مردم شریف این شهرستان که در روند اجرایی واداری پرونده خود دچار مشکل شده بودند  حضور یافتن و پس از بیان مسائل مربوطه، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در دیدار چهره به‌ چهره با آنان، مشکلاتشان را با نگرش مثبت حل و فصل نمود ودستورات لازم را صادر کرد.

علیرضا قاری‌قرآن هدف از این نشست مشترک را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان عنوان کرد و گفت: شهرستان آران‌و‌بیدگل ظرفیت‌های ویژه‌ای برای ایجاد توسعه پایدار دارد که مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و همکاری همه نهادهای ذیربط است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه راه و شهرسازی از ادغام چند اداره کل و مجموعه تشکیل شده است از همین رو بیشترین سهم را در امور روزمره زندگی مردم دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: این اداره کل نیز همواره در تلاش بوده تا در تمامی امور با استراتژی عمل کرده و با پیگیری و جذب اعتبارات، تمامی پروژه‌های اولویت‌دار که بر بهبود زندگی مردم عزیز تاثیر بسزایی دارد را به سرانجام برساند و بحمدالله نتایج بدست آمده از عملکرد سالجاری در قیاس با سال‌های گذشته نشان از موفقیت حاصل شده در این حوزه بوده است.

وی با بیان این مطلب که یکی از مأموریت‌های جدّی دولت خدمت‌رسانی به مردم است اذعان داشت: رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف، رضایت مردم را در پی دارد که به لطف خدا در امر توسعه خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان، تصمیمات ویژه‌ای اتخاذ شده است.

قاری‌قرآن با اشاره به ظرفیت‌های خوب خیرین و سرمایه‌گذاران جهت اجرای طرح‌های زیربنایی در این شهرستان عنوان کرد؛ اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان آمادگی جهت همکاری و واگذاری زمین برابر ضوابط ابلاغی برای این امر را دارد. همچنین در این خصوص دستورات لازم را جهت تسریع اجرای فرآیندها صادر کرد.

وی با بیان اینکه حل مشکلات مسکن یکی از اولویت‌های کاری دولت است، ضمن ارائه راهکارهایی جهت رفع مسائل پیرامون مسکن مهر نوش آباد، از معاونین تحت امر خویش خواست با عزم جدی این موضوع را پیگیری وبا ابلاغ راهکارهای که بصورت تلفنی با سایر دستگاه‌های اجرایی استان هماهنگی نمود اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به برنامه‌ريزی و تلاش مضاعف جهت سرعت بخشیدن در روند اجرايي پروژه‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: همت و غيرت به همراه تلاش و كوشش تمامی دست‌اندركاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.

گفتنی است در این جلسه، احداث دهانه دوم پل نوش‌آباد-کاشان، واگذاری اراضی با کاربری‌های مشخص وموردنیاز شهرستان، رفع مشکلات سند مالکیت معارض بر روی اراضی از جمله مباحثی بود که مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها