کد خبر: 1040607
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد از ایجاد ۵۴ هزار پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: امسال کمک‌های مردمی نسبت به سال گذشته با رشد ۶۱ درصدی روبه‌رو بوده‌است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در ۱۴ اسفند اظهار داشت: از امروز به مدت یک هفته جشن نیکوکاری در کل کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری یکی از قدیمی‌ترین و پرسابقه‌ترین جشن‌ها در کشور است، گفت: از مردم خواهش می‌کنیم در شرایط سخت به صورت ویژه احساسات خود را به همنوعان ابراز کنند.

عسگریان از ایجاد ۵۴ هزار پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز جشن نیکوکاری در کل کشور خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم است.
معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد با اشاره به روش‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندان، بیان داشت: مردم می‌توانند به مراکز نیکوکاری در مساجد، دفاتر کمیته امداد و درگاه کمیته امداد مراجعه و کمک‌های خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح ایران مهربان در راستای کمک به نیازمندان خاطر نشان کرد: مبالغ نقدی جمع‌آوری‌شده از سوی مردم بلافاصله بین نیازمندان توزیع می‌شود؛ ضمن اینکه اجناس کمک‌شده نیز با یک روز تأخیر بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

عسگریان با اشاره به مشارکت دانش‌آموزان در کمک‌رسانی به نیازمندان ابراز داشت: امسال در شبکه شاد این موضوع ارائه و بارگذاری می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند کمک‌های خود را ارائه کنند؛ ضمن اینکه به همه دستگاه‌ها نیز فراخوان داده شده‌است.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد با اشاره به طرح اکرام افزود: بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان در این طرح جمع‌آوری شده؛ ضمن اینکه ۱۴۰۰ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده‌است.

وی از کمک ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومانی مردم به صورت مستقیم به نیازمندان خبر داد و گفت: در کل، با اجرای طرح‌های ایران همدل و برنامه‌های مختلف جمع‌آوری کمک برای نیازمندان، حدود ۶۱ درصد افزایش را در کمک مردم به نیازمندان در سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار