کد خبر: 1040600
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
در راستای تحقق عدالت اجتماعی میان شهروندان بی‌خانمان
معاون سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از توزیع ۳۷ هزار و ۱۱۱ پرس غذای گرم در محل تجمع افراد کارتن خواب و بی‌خانمان در شب‌های سرد سال خبرداد.

عقیل قدرتی ضمن تشریح اقدامات انجام شده به شهروندان بی‌خانمان و کارتن‌خواب توسط گرمخانه های سیار، بیان‌کرد: در این راستا یک هزار و ۱۵۲ مرتبه سرکشی به مکان‌ های تجمع افراد بی‌خانمان توسط‌ گشت‌ های سیار، گروه‌های داوطلب و اعضای شورای اجتماعی محلات و از این شهروندان درخواست شده تا به صورت داوطلبانه در گرمخانه حضور داشته باشند و از این امکانات استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: تعداد ۳۷ هزار و ۱۱۱ پرس غذای گرم در مکان‌‌ های تجمع افراد بی‌ خانمان توزیع شده، همچنین توزیع ۲۳ هزار و ۸۶۰ عدد ماسک جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، از دیگر خدمات ارائه شده به شهروندان بی‌خانمان و کارتن‌خواب است.

معاون سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: اعتمادسازی و انتقال ۵۰ مرد به مجموعه سنا و ۳ خانم به کمپ ترک اعتیاد براساس تقاضای فردی این افراد انجام شده و هم‌اکنون این شهروندان درحال طی کردن پروسه ترک اعتیاد هستند.

گفتنی است تمامی اقدامات مذکور در دی‌ و اسفندماه سال جاری در راستای توزیع عادلانه خدمات شهری میان اقشار در معرض آسیب‌های اجتماعی توسط گرمخانه های سیار صورت گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار