کد خبر: 1040467
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
مهاجم میلان اعلام کرد مشکلی با حضور بازیکن اینتر در فستیوال سن رمو ندارد و مسائل درون زمین در زمین باقی خواهند ماند.
زلاتان ایبراهیموویچ در این هفته روز‌های عجیبی را سپری می‌کند. مهاجم میلان پنجشنبه در فستیوال سن رمو به همراه سینیشا میهایلوویچ خوانندگی می‌کند. از ستاره سوئدی به خاطر حضور در این مراسم یک شب قبل از دیدار حساس میلان در سری آ انتقاد شد، اما اکنون به دلیل آسیب دیدگی با خیال راحت در این فستیوال شرکت می‌کند.

ایبراهیموویچ در نشست خبری پیش از مراسم حاضر شد و یکی از سوال‌ها درباره درگیری اش با روملو لوکاکو بود که همچنان حرف‌هایی بینشان رد و بدل می‌شود. با این حال مهاجم سوئدی نمی‌خواهد بیشتر از این درباره این موضوع بداند. مهاجم میلان درباره حضور احتمالی لوکاکو در مراسم گفت: اگر لوکاکو می‌خواهد در مراسم حضور داشته باشد، خوش آمده است. اتفاقی که در زمین می‌افتد در زمین می‌ماند. مشکلی وجود ندارد.

زلاتان در مورد اجرایش اظهار کرد: نگران نیستم. اگر من اشتباه کنم کسی نمی‌تواند من را قضاوت کند، چون موسیقی دنیای من نیست. اگر خوب انجام بدهم، بهتر است، چون می‌دانم پس از بازنشستگی از دنیای فوتبال، شغلی خواهم داشت و سرگرم می‌شویم.

یکی دیگر از موضوعات اظهارات جنجالی بود که میان ایبراهیموویچ و لبران جیمز رد و بدل شد. مهاجم میلان ستاره لس آنجلس لیکرز را به سیاسی بودن متهم کرد و بسکتبالیست آمریکایی در پاسخ گفت که زلاتان هم این کار را انجام می‌دهد. ستاره سوئدی در این رابطه گفت: سیاست جهان را از هم جدا می‌کند و ورزش آن را متحد می‌کند. فوتبال تمام ورزشکاران جهان را متحد می‌کند و کاری که ما انجام می‌دهیم برای اتحاد است. این پیام ماست. ورزشکاران باید ورزشکار باشند و افراد سیاسی، سیاستمدار.

ایبراهیموویچ که از حضور در سن رمو خوشحال است، گفت: می‌خواهم چیزی را که ایتالیا به من داد را بازگردانم. من فرصت شرکت در این فستیوال را پیدا کردم. درباره این مراسم پرسیدم و به من گفتند که بزرگترین در ایتالیاست، به همین خاطر در اینجا حضور یافتم.

او در پایان اظهار کرد: از کشوری که به من همه چیز داد خیلی قدردانی می‌کنم. من دو سال در لس آنجلس بودم و زمانی که میلان من را فراخواند به سرعت آن شهر را ترک کردم. جهان سینما هم برایم خیلی جذاب است و دوست دارم وارد این دنیا شوم تا آن را بفهمم و بدانم می‌توانم کاری انجام دهم یا نه.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار