کد خبر: 1040266
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
فرشاد مردی ۳۰‌ساله بود که چندین بار به اتهام سرقت بازداشت شده‌بود. او آخرین بار وقتی وارد ساختمان همسایه‌شان شده بود در جریان درگیری با دو برادر به کام مرگ رفت. پرونده دو برادر به اتهام قتل تشکیل شده و به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ۵‌آذر‌سال‌۹۹، مأموران پلیس پایتخت از قتل مرد جوانی در یک پارکینگ مسکونی در غرب تهران باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به فرشاد ۳۰‌ساله بود که در جریان درگیری با دو برادر به کام مرگ رفته بود. همچنین در روند بررسی‌ها مشخص شد فرشاد مرد سابقه‌داری است که چند سابقه سرقت در پرونده‌اش داشته‌است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان قتل به جریان افتاد تا اینکه یکی از همسایه‌ها به عنوان شاهد به مأموران گفت: فرشاد از بچه‌های محل بود. ساعتی قبل با شنیدن سر و صدای یکی از همسایه‌ها به پارکینگ آمدیم که متوجه شدیم حسن با او درگیر شده‌است. درگیری آن‌ها خیلی شدید بود، اما ترسیدیم دخالت کنیم. دقایقی بعد برادر حسن نیز آمد و وقتی مقتول یک ضربه به سر حسن زد برای حمایت از برادرش با دستمالی که دور گردن مقتول بود او را خفه کرد.»

با ثبت این توضیحات، دو برادر تحت تعقیب قرار گرفتند تا اینکه دو ماه بعد از حادثه شناسایی و بازداشت شدند. متهمان به پلیس‌آگاهی منتقل شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. حسن با اقرار به درگیری در اظهاراتش گفت: «فرشاد از بچه‌های محل بود و چند سابقه سرقت داشت. آن روز در پارکینگ خانه سوار موتورم شدم تا به محل کار بروم که ناگهان فرشاد را دیدم. گویا برای سرقت وارد پارکینگ خانه‌مان شده‌بود. او وقتی مرا دید اصرار کرد موتورم را به او امانت بدهم. فهمیدم قصد سرقت دارد به همین خاطر قبول نکردم. فرشاد وقتی جواب رد شنید عصبانی شد و با من درگیر شد. همان موقع با برادرم به نام ایوب تماس گرفتم و درخواست کمک کردم.» متهم ادامه داد: «فرشاد بعد از آمدن ایوب گفت چرا مقابل همسایه‌ها از او بدگویی می‌کنیم. همین بهانه‌ای شد تا درگیری بالا گرفت و فرشاد یک ضربه با مشت به سرم زد. برادرم وقتی این صحنه را دید عصبانی شد و با دستمالی که دور گردنش بود او را خفه کرد.»

با اقرار‌های مرد جوان، ایوب که دارای سابقه مواد مخدر بود تحت بازجویی قرار گرفت. او نیز با اقرار به جرمش در توضیح گفت: «نگهبان یکی از پارک‌های محل بودم. آن روز در حال وصل یکی از سیم‌های برق بودم که برادرم تماس گرفت و کمک خواست. بلافاصله به پارکینگ خانه‌شان رفتم که دیدم مقتول برادرم را کتک می‌زند. باور کنید قصد قتل نداشتم و از عصبانیت پارچه را دور گردن مقتول پیچاندم، اما او از نفس افتاد.»

با اقرار متهمان، دو برادر راهی زندان شدند و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب دو برادر بعد از تعیین شعبه از خودشان دفاع خواهند کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار