کد خبر: 1040239
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت:هموطنان گرامی برای دریافت خدمات ترافیکی پلیس راهور در حوزه‌های استعلام تخلفات رانندگی، پرداخت الکترونیکی جرایم رانندگی، استعلام نمره منفی، استعلام تصادفات و ... مستقیما به وبسایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا به نشانی www.rahvar۱۲۰.ir مراجعه نمایند.
سرویس حوادث جوان آنلاین : سرهنگ حسین رمضانی افزود:پلیس راهور تمامی خدمات فوق را از طریق سایت پلیس راهور ناجا بصورت رایگان و در بستری امن بر طبق ضوابط و مقررات جاری به همه مردم عزیز ارایه می‌نماید.
معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: آیتول، همراه مکانیک، قبضینو و ... از جمله واسطه‌هایی هستند که پلیس راهور ناجا به هیچ یک از این واسطه‌ها مجوز اقدام در خصوص خدمات خود نداده و این واسطه‌ها با انگیزه‌های مختلف بصورت غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی، خود را فعال در حوزه خدمات راهور معرفی می‌نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:متاسفانه برخی از واسطه‌ها یا APK‌ها و ... در شبکه‌های اجتماعی مختلف برای مقاصد سوء و در برخی موارد کلاهبرداری از مردم، اقدام به تبلیغات مبنی بر ارایه سریع خدمات فوق را می‌نمایند.
سرهنگ رمضانی بیان داشت:فعالیت بسیاری از این واسطه‌ها به لحاظ فنی از طرف وبسایت پلیس راهور مسدود گردیده و تا چند روز آینده مابقی آن‌ها نیز مسدود خواهند شد.
معاون اجرایی پلیس راهور ناجا در پایان به سایت راهور گفت:به هموطنان عزیز و ارجمند توصیه می‌نماییم، برای دریافت هرگونه خدمات ترافیکی از پلیس راهور ناجا همچون استعلام تخلفات رانندگی، استعلام نمره منفی و ... مستقیما و بدون واسطه، صرفا به وبسایت و یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا مراجعه و خدمات دریافت نمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار