کد خبر: 1040190
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: سال آینده با بهره‌مندی ۱۱۰ روستا، طرح‌های گازرسانی به روستاهای این استان به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار اسماعیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان اردبیل از نظر برخورداری ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۶ درصدی خانوار روستایی را زیر پوشش دارد که جزو استان‌های سبز در بحث گازرسانی به شمار می‌رود؛ به طوری که ۲۹ شهر گازدار هستند و سال آینده نیز همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: روستاهای برخوردار از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل در حال حاضر به یک هزار و ۳۷۴ مورد می‌رسد که این تعداد نزدیک به ۹۶ درصد از خانوارهای روستایی ( بیش از ۱۳۶ هزار مشترک) را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تشریح کرد: ۲۲۱ کیلومتر از ابتدای سال‌جاری تا کنون به شبکه‌های گازرسانی این استان اضافه شده است که با وجود این میزان، شبکه‌گذاری از ابتدای تاسیس شرکت تا کنون به بیش از ۹ هزار و ۸۴۷ کیلومتر رسید.

اسماعیلی اضافه کرد: همچنین تعداد پنج هزار و ۷۹۰ عدد انشعاب گاز جدید نیز در استان اردبیل نصب گردید که تعداد انشعاب‌های نصب شده تا کنون را به ۲۴۳ هزار و ۷۸ مورد رساند.

وی گفت:  در ۱۱ ماه گذشته از سال‌جاری بیش از ۱۹ هزار و ۲۱۱ مشترک جدید در بخش‌های شهری و روستایی جذب این شرکت شده‌اند و تعداد مشترکان گاز طبیعی از بدو تاسیس این شرکت به ۵۰۸ هزار ۹۹۷ مورد رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر