کد خبر: 1040156
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:
سرهنگ" کامران ریاحی" از 3هزار و 567 حلقه لاستیک احتکار شده به ارزش 45میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح ها و برنامه های  خود در خصوص مبارزه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار تعداد زیادی لاستیک در 2 انبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در محل حضور یافته و در بازرسی از انبارهای مذکور تعداد 3 هزار و 567 حلقه لاستیک ایرانی و خارجی خودروهای سواری که از مدت ها قبل در این انبارها نگه داری شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: باتوجه به عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی به اداره صنعت، معدن و تجارت استان موضوع احتکار لاستیک های مکشوفه محرز و انبارهای مذکور  با حکم مقام قضائی پلمب شدند.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش ریالی لاستیک های مکشوفه 45میلیارد ریال است گفت: در این رابطه 2 فرد متخلف شناسایی و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر