کد خبر: 1040072
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
تنها بانوی قایقران پارالمپیکی با اشاره به حمایت ویژه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی، گفت: با حمایت ویژه ای که در این دوره از بازیها دارم، تلاشم بر این است بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنم.
شهلا بهروزی راد در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تمرینات خود در دریاچه آزادی اظهار کرد: در حال حاضر با حمایت های ویژه فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک، تمرینات خوبی را در دریاچه آزادی دارم. البته آخرین اردوی تمرینی قایقرانان معلول در سال جاری ۱۷ اسفند به پایان می رسد، اما تمرینات من تا اواخر اسفند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور روانشناس در کنار تمرینانش، گفت: با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک یک هفته است که در کنار تمریناتم از وجود روانشناس استفاده می کنم و از نظر یادگیری مهارت های روانی در شرایط خوبی قرار دارم.

این بانوی قایقران پارالمپیکی همچنین از اعزام خود به مسابقات قهرمانی جهان مجارستان در اواخر اردیبهشت سال آینده خبر داد و افزود: دومین مرحله مسابقات انتخابی قایقرانی برای کسب سهمیه پارالمپیک، اواخر اردیبهشت در مجارستان برگزار می شود که علاوه بر ارزیابی و بررسی رکوردهای خود، برای کسب مدال نیز تلاش خواهم کرد.

وی درباره وضعیت رکورد خود نیز گفت: چون در حال حاضر تمریناتم در فاز قدرت و استقامت است، رکوردهایم به طور دقیق مشخص نیست. در سال جدید با پیگیری تمریناتم در فاز سرعت، از نظر رکوردی بهتر می توانم بگویم در چه شرایطی قرار دارم.

بهروزی راد در پایان خاطرنشان کرد: با حمایت فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک در این دوره از بازیهای پارالمپیک شرایط بهتری از نظر امکانات و تجهیزات برای من فراهم شده و نسبت به ۴ سال گذشته تجربیات بیشتری کسب کرده ام، امیدوارم با نگاه ویژه ای که در این دوره نسبت به ورزشکاران پارالمپیکی صورت گرفته، بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار