کد خبر: 1040051
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
بازار بورس همچنان در سقوط قیمتی به سرمی‌برد این در حالی بود که شاخص کل طی هفته‌های گذشته توانسته بود به رقم‌های بالای یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نیز برسد، اما امروز بار دیگر باافت سنگین بیش‌از ۱۱ هزار و ۸۵۵ واحدی به کانال یک میلیون و ۱۹۳ واحد رسید.
جواد عسگر
سرویس اقتصادی جوان‌آنلاین: نماد‌های بزرگ فولاد و فملی با آنکه از لحاظ بازار‌های جهانی در وضعیت مطلوبی می‌رسند، اما در بازار ایران با اقبال مواجه نیستند و بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس دارند. فعلا مشخص نیست که صف‌های فروش و افت قیمتی تاکجا ادامه دارد، اما به نظر بسیاری ازسرمایه‌گذاران حرفه‌ای قیمت‌ها در وضعیت مناسبی است. قیمت دلار در بازار آزاد با اندکی صعود روند متعادلی را سپری می‌کند و قیمت ۲۵ هزار و ۲۴۰ قرار دارد.
به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۱۱ هزار و ۸۵۵ واحد کاهش به یک میلیون و ۱۹۳ هزار واحد و ارزش روز بازار به ۴۷۷۱ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۳۰۹۲ واحد کاهش به ۳۱۱ هزار و ۴۶۷ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۰۱۰.۸۴ واحد افت به ۴۳۳ هزار و ۳۸۵ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۶۶۰.۳۴ واحد کاهش به ۲۸۳ هزار و ۱۱۲ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۱۴۱۹۹ واحد کاهش به یک میلیون و ۷۲۶ هزار واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۰۸۰۰ واحد افت به ۸۷۴ هزار و ۳۹۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۶۶۴۸ واحد افت به رقم ۲ میلیون و ۴۱۲ هزار واحد رسید.

نماد فملی، فولاد، فارس، شستا، کگل، تاپیکو. شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد اپال، های‌وب، شفا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۳۰.۷۱ واحد کاهش به رقم ۱۷ هزار و ۹۸۶ واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۶۴ هزار و ۵۴۲ برگ سهم در قالب ۸۸۲ میلیون و ۲۶۶ هزار به ارزش ۵ هزار و ۷۰۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار