کد خبر: 1039918
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در چند روز آینده در مورد سمت دبیری فدراسیون تصمیم گیری می‌کنیم.
افشین داوری در گفتگو با ایسنا درباره‌ی تعیین تکلیف پست دبیری فدراسیون دوچرخه سواری پس از استعفای سلگی بیان کرد: بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و در چند روز آینده تکلیف سمت دبیری فدراسیون مشخص می‌شود.
او در مورد زمان احتمالی برگزاری انتخابات نیز گفت: ۱۶ نفر در انتخابات ثبت نام کردند. ابتدا باید جلسه تطبیق صلاحیت‌ها برگزار شود و پس از آن باید احراز صلاحیت‌ها از نهاد‌های نظارتی انجام شود. فکر می‌کنم ممکن است تا خرداد تکلیف تایید صلاحیت‌ها مشخص شود. به محض اینکه تایید صلاحیت‌ها اعلام شود، در فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز پس از آن، وزارت ورزش زمان برگزاری انتخابات را تعیین می‌کند.
سرپرست فدراسیون در مورد اینکه برخی کاندیدا‌ها از الان خود را گزینه وزارت ورزش معرفی می‌کننند، تاکید کرد: شاید خیلی این حرف‌ها را بزنند، اما رای مجمع تعیین کننده است و مجمع تعیین می‌کند که چه کسی رییس شود. ممکن است خیلی‌ها بگویند وابسته جا‌هایی هستند، اما تا به امروز هیچ کدام از این حرف‌ها نتیجه را تعیین نکرده و تعیین کننده آرا مجمع بوده است.

داوری در مورد ادامه داربودن توقف ساخت و ساز ساختمان فدراسیون تصریح کرد: هنوز پولی به حساب ما واریز نشده است و امیدوارم تا پایان سال یک قسط که دستور وزیر را دارد، واریز شود تا کار را شروع کنیم. امیدوارم بتوانیم زودتر از خوابگاه ملی پوشان خارج شویم.
سرپرست فدراسیون در پاسخ به این پرسش که محمود رشیدی هم که کاندیدا شده همچنان سمت مشاور را در فدراسیون دارد یا خیر، گفت: رشیدی پست خاصی ندارد و در برخی امور اقتصادی و اجتماعی کمک می‌کند و پست خاص و حساسی ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار