کد خبر: 1039779
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۵
دزدان شبرو که با دستبرد به خانه‌های مردم گاوصندوق حاوی پول و جواهرات را سرقت می‌کردند بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل پرونده‌ای با موضوع سرقت گاوصندوق روی میز کارآگاهان پایگاه‌چهارم پلیس‌آگاهی قرار گرفت. بررسی‌ها حکایت از این داشت که سارقان در نبود صاحبخانه وارد شده و با سرقت گاوصندوق حاوی پول و طلا متواری می‌شوند. شاکی یکی از پرونده‌ها که شکایت خود را در کلانتری‌۱۴۴ جوادیه تهرانپارس مطرح کرده‌بود، توضیح داد: ساعت‌۱۸ همراه خانواده‌ام از خانه خارج شدیم و زمانی که نیمه شب به خانه برگشتیم متوجه شدیم که در ورودی خانه تخریب شده است. وقتی قدم به داخل خانه گذاشتیم فهمیدیم که گاوصندوق که حاوی ۴۰۰ میلیون تومان پول و طلا بود سرقت شده است.

در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان پلیس با حضور در محل و بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که سرقت از سوی چهار‌سرنشین خودروی دنا و آریزو رقم خورده است. براساس تصاویر به دست آمده سرنشینان این خودرو‌ها در محل کمین کرده و بعد از خارج شدن ساکنان خانه با تخریب در وارد شده و گاوصندوق را به خودروی دنا منتقل کرده و گریخته‌اند.

بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که مأموران پلیس با بررسی شماره پلاک خودروی آریزو مالک آن را که ایرج نام داشت شناسایی و بازداشت کردند. بررسی‌های پلیس در این باره نشان داد که ایرج هم در جریان سرقت نقش داشته و تصویر او در دوربین‌های مداربسته ثبت شده است. ایرج وقتی با تصاویر مورد نظر مواجه شد به ارتکاب سرقت با همدستی اعضای باند خود به نام‌های وحید، کامران و امید اعتراف کرد. با اطلاعاتی که ایرج در اختیار پلیس گذاشت مخفیگاه سه عضو دیگر باند در تهرانپارس شناسایی شد. وقتی مأموران پلیس در محل حاضر شدند مشخص شد که وحید از محل متواری شده است. وقتی مأموران برای بازداشت امید و کامران وارد عمل شدند کامران با چاقو به سمت پلیس حمله کرد و دو نفر مأموران را زخمی کرد با این حال مأموران موفق شدند کامران و امید را بازداشت کنند. متهمان در بازجویی‌ها به سرقت گاوصندوق‌ها به این شیوه اعتراف کردند. سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه‌چهارم پلیس‌آگاهی با بیان اینکه تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان در جریان است، گفت: آخرین عضو باند هم تحت تعقیب پلیس قرار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار