کد خبر: 1039707
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
اردوی تیم ملی فوتبال ایران از روز سوم فروردین ماه برای بازی با سوریه آغاز می‌شود و لژیونر‌ها هم در این اردو حضور خواهند یافت.
 امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره تشکیل اردوی تیم ملی در سال جدید به رادیو تهران گفت: اردوی تیم ملی از ۳ فروردین ۱۴۰۰ به مدت یک هفته برقرار خواهد بود. در نخستین بازی سال جدید هم روز ۱۰ فروردین با سوریه بازی می‌کنیم. سوریه روز ۸ فروردین به تهران سفر می‌کند تا مهیای بازی با تیم ملی کشورمان شود. برنامه‌های مربوط به تمرینات و اعلام فهرست جدید تیم ملی هم اطلاع رسانی می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بازی دیگری برای تیم ملی پیش بینی شده است؟ تاکید کرد: در حال حاضر بازی با سوریه قطعی است و اگر تغییری ایجاد شود، اعلام خواهد شد. در کمترین زمان ممکن هماهنگی بازی با سوریه صورت گرفت. ان شاءالله ملی پوشان لژیونر هم در اسرع وقت و با توجه به برنامه زمان بندی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

علوی در خصوص زمان اعلام میزبانان لیگ قهرمانان آسیا هم تاکید کرد: ما هم منتظر اعلام رسمی هستیم. در موعد مقرر درخواست میزبانی باشگاه‌های ما اعلام شد. اخباری در رسانه‌های خارج از کشور مطرح بوده است و منتظر اعلام AFC هستیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است همانند اردوی گذشته تیم ملی، بعضی از لژیونر‌ها به دعوت حضور در اردوی این تیم پاسخ منفی بدهند؟ گفت: به صورت طبیعی بر اساس فهرست «اسکوچیچ» مکاتبات برای حضور لژیونر انجام خواهد شد. امیدواریم ظرفیت کامل این عزیزان را در اردوی تیم ملی داشته باشیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار