کد خبر: 1039676
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی :
عزت‌الله اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد وسنگ آهن ایران با نگاهی به بازار به خبرنگار ما گفت : تولید ریل ملی در دوران سخت تحریم ، دستاورد بسیار بزرگی به شمار می رود و خوشحال هستیم که این صنعت ، ایران را از واردات ریل بی نیاز ساخته است .

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود : در کمیسیون صنایع و معادن برنامه داریم تا نیازهای معدنی این صنعت مادر که محصولاتی مانند ریل با   ارزش افزوده بالا تولید می کند را تامین نماییم .

اکبری اظهار داشت : در گذشته از جمله در مجلس پنجم در بازدید از کارخانه های اتریش به عنوان یک ایرانی تاسف می خوردم که چرا ایران تولید کننده ریل نیست و وارد کننده این محصول استراتژیک بودیم . بعد از آن سفر آرزو داشتم که تولید ریل در برنامه های صنعتی ایران قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار د اشت : امروز دیدم که ذوب آهن اصفهان انواع ریل های مورد نیاز کشور را تامین می کند و این آرزوی بزرگ محقق شده است .

وی با اشاره به اینکه تولید ریل در توسعه حمل و نقل ریلی نقش کلیدی و مهمی دارد ، گفت : در حمل و نقل ریل به توسعه زیادی نیاز داریم که حمل ونقل ایمن و ارزان است و ذوب آهن اصفهان در این امر نقش خود را به خوبی ایفا کرده است .

اکبری گفت : از ذوب آهن اصفهان و همه دست اندارکاران این مجتمع عظیم صنعتی که پیشتاز تولید ریل در کشور هستند  قدردانی می کنم .

محمد جعفر صالحی معاون خرید ذوب آهن اصفهان گزارشی از چالش های تامین مواد اولیه ذوب آهن اصفهان به رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس ارائه داد و اکبری نیز ضرورت این موضوع را تایید کرد و از پی گیری تامین پایدار مواد اولیه برای ذوب آهن اصفهان خبر داد .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر