کد خبر: 1039240
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
معاون اول رئیس جمهور:
معاون اول رئیس جمهور گفت: مبحث کولبری از جمله مواردی است که در دولت تدبیر و امید برای ساماندهی آنها مصوباتی داشتیم و امروز روند اجرای این مصوبات پیگیری می‌شود.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: اسحاق جهانگیری صبح شنبه در بدو ورود به فرودگاه سنندج در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دغدغه‌هایی که همواره وجود دارد موضوع کولبری است که مسئله‌ای دردآور است و قبلاً در این راستا دولت یک مصوبه‌ای داشته بود و امروز گزارش کامل در مورد میزان اجرای این مصوبه را خواهیم گرفت.

وی افزود: در مرزهای استان کردستان برنامه‌های زیادی برای توسعه تجارت داریم که باید زیربناهای مرزی آماده شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: کشور عراق که استان کردستان با آن هم مرز است، فرصت خوبی برای توسعه تجارت و اقتصاد این استان است و با تمام توان برای توسعه این مهم تلاش خواهیم کرد.

معاون اول رئیس جمهور از گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت‌های بزرگ کردستان در راستای اشتغال‌زایی و توسعه یاد کرد و گفت: کردستان طبیعت زیبایی دارد که شرایط کرونایی موجب شده حوزه گردشگری در این استان با مشکلات و چالش‌های روبرو شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: امیدواریم با مطلوب شدن شرایط شاهد رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری در این استان باشیم.

وی گفت: برنامه‌های مهمی برای توسعه استان کردستان از نظر پتروشیمی، فلزات و کارخانه لاستیک سازی پیش‌بینی شده است که بخشی از آنها شروع شده اما تا حدودی کند بوده است و این موضوع در این سفر پیگیری خواهد شد.

جهانگیری افزود: مسئولان صندوق توسعه ملی و بانک‌ها در این سفر همراه هستند که سعی می‌شود منابع اجرایی کامل این طرح‌ها تأمین شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار