کد خبر: 1039185
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
دو پسر ۲۰ و ۲۲‌ساله در خرابه‌های جنوب تهران دوئل مرگباری را رقم زدند که در این جریان پسر ۲۰‌ساله به کام مرگ رفت.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت‌۱۹:۲۱ شامگاه دوشنبه ۲۷‌بهمن امسال مردی در تهران با اداره پلیس تماس گرفت و اعلام کرد پیکر خونین و نیمه‌جان پسر جوانی را در یکی از خرابه‌های اطراف بلوار معلم حوالی یافت‌آباد پیدا کرده است.

با اعلام این خبر به سرعت تیمی از مأموران کلانتری‌۱۵۳ شهرک ولیعصر راهی محل حادثه شدند که در آنجا مشاهده کردند پسر ۲۰‌ساله‌ای با اصابت ضربه چاقویی به قلبش به شدت زخمی شده است.

سپس مأموران با کمک اورژانس پسر زخمی را به بیمارستان منتقل کردند، اما ساعتی بعد پسر ۲۰‌ساله به نام برات بر اثر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفت.

بدین ترتیب با اعلام خبر قتل پسر جوان قاضی محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی برای بررسی حادثه وارد عمل شدند.

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد مقتول کارگر مغازه‌ای در همان نزدیکی محل حادثه است که ساعت ۵‌عصر روز حادثه با یکی از دوستانش به نام دولت ۲۲‌ساله به خاطر اختلافاتی درگیر می‌شود.

آن درگیری با میانجیگری رهگذران و اهالی محل به پایان می‌رسد، اما آن‌ها ساعتی بعد به صورت تلفنی قرار درگیری می‌گذارند که در آن درگیری دولت با ضربات چاقو برات را زخمی و از محل فرار می‌کند.

مردی که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده‌بود، گفت: در حال عبور از محل حادثه بودم که صدای ناله‌ای به گوشم رسید. وقتی به طرف صدا رفتم با پیکر خونین برات که او را می‌شناختم روبه‌رو شدم که در بیابان‌های اطراف خرابه‌ای افتاده بود. او گفت دوستش به نام دولت او را زخمی و بعد هم فرار کرده است.

بلافاصله موضوع را به اداره پلیس خبر دادم و پسر زخمی را به نزدیکی محل کارش بردم و از آنجا با کمک آمبولانس و مأموران پلیس او را به بیمارستان منتقل کردیم که متأسفانه فوت کرد.

در ادامه جسد برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد. مأموران به دستور قاضی محمد وهابی در تلاشند تا قاتل فراری را دستگیر کنند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار