کد خبر: 1039151
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
در ده ماهه نخست سال جاری صورت گرفت:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در ده ماهه نخست سال جاری بالغ بر یک میلیون و هفتصد هزار تناژ صادرات و افزون بر یک میلیون و چهار صد هزار تناژ واردات از طریق پایانه مرزی بازرگان انجام شده است.

فروغ فاریابی با اشاره به اینکه در ده ماهه نخست سال جاری بالغ بر یک میلیون و هفتصد هزار تناژ صادرات و افزون بر یک میلیون و چهار صد هزار تناژ واردات از طریق پایانه مرزی بازرگان انجام شده است، اظهار داشت: همچنین بالغ بر پانصد هزار تناژ ترانزیت ورودی و نزدیک به یکصد و سی و پنج هزار تناژ ترانزیت خروجی از طریق این پایانه انجام گرفته است.

وی افزود: در ده ماهه گذشته از سال جاری تردد ناوگان باری از پایانه مرزی بازرگان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۴۹ درصد کاهش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به آمار تردد ناوگان باری و مسافری در ده ماهه نخست سال جاری در پایانه مرزی بازرگان گفت: این پایانه مرزی یکی از مهمترین گلوگاههای ترانزیتی کشور است که بخش اعظم صادرات و واردات زمینی میهن عزیزمان در آن انجام میشود.

فاریابی عنوان کرد: در سال جاری بنا به محدودیت های کرونایی ورود و خروج ناوگان مسافری از طریق این پایانه مرزی به صفر رسیده و تردد ناوگان باری نیز با ایجاد شرایط و محدودیت های ویژه نصف شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر