کد خبر: 1039109
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
پژوهشگرروابط عمومی ورسانه:
بهمن توکلی فرد گفت:عرصه روابط‌عمومی در طول دهه‌های متمادی تغییر کرده است واین حوزه در طول یک سال اخیر به دلیل شرایط ناشی از کرونا و تلاش کسب‌وکارها برای حفظ روابط با مشتریان به سرعت تغییر کرده است. با این حساب برندها نیاز به استفاده از ترندهای مناسب روابط‌عمومی برای ماندگاری در این حوزه از کسب‌وکار دارند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، پژوهشگرروابط عمومی ورسانه اظهار کرد: عرصه روابط عمومی مهمترین بخش برای تعامل با مشتریان محسوب می شود وبسیاری از برندها برای تعامل بهینه با مشتریان اقدام به استفاده از روش های مختلف در این حوزه می کنند . آگاهی از روش های برتر در حوزه روابط عمومی همیشه موجب بهبود عملکردبرندها وتیم های روابط عمومی می شود ، بنابراین باید نسبت به آگاهی از ترندهای برتر ویاد گیری شیوه های اجرای آنها در کسب وکار توجه نشان دهیم .

وی افزود: درسالی که مزین است به فرموده مقام معظم رهبری "رونق تولید " روابط عمومی ها با کمک رسانه ها می بایست در ایفای رسالت خطیر خود با شیوه های نوین دراجرای کسب و کار فعالیت مضاعفی نمایند همچنین در جهت گردش شفاف و صحیح اطلاعات برای رونق تولید گام های ارزنده ای بردارند .

توکلی فرد اذعان داشت: روابط عمومی ها ، با بستر سازی و اطلاع رسانی دقیق و به هنگام اتصال بین مردم وسازمان را مهیا کرده و با آگاهی رسانی در شرایط ناشی از کرونا علاوه بر کمک در این بخش با شفافیت سازمان را به جلو ببرد و اطلاعات کافی به پرسش های درون وبرون سازمان ارایه نماید .

پژوهشگرروابط عمومی ورسانه ابراز نمود:باید بتوانیم الگویی از روابط عمومی استاندارد و حرفه ای ایجاد کنیم تافرهنگ استفاده از مشاوره در حوزه رسانه وارتباطات را نهادینه کنیم و نگذاریم مدیران خود را بی نیاز از مطالعه و آموزش رسانه وارتباطات بدانند . زیرا حوزه روابط عمومی علاوه برآنکه  مدافع سازمان در عرصه اجتماع و افکار عمومی جامعه است ودر درون سازمان وتلطیف فضای آن نقش ویژه ای ایفا می کند ، بایستی در بحث کسب وکار وایجاد تغییردر تعامل با مشتریان ابتکاربه خرج دهد .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر