کد خبر: 1038791
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
رئیس اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران گفت: واردکنندگان نهاده‌های دامی در شرایطی فعالیت می‌کنند که صاحب کالای خود نیستند، اما باید تبعات مشکلات بخش توزیع را به عهده گرفته و پاسخگو باشند.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران (اوندا)، ابوالحسن خلیلی در جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده این اتحادیه با اعلام این مطلب اظهار کرد: شرایط فعالیت برای واردکنندگان نهاده‌های دامی بسیار سخت است.

وی افزود: آن‌ها به دلیل واردات کالا با ارز ۴۲۰۰ تومانی و فروش آن‌ها با نرخ مصوب صاحب کالای خود محسوب نمی‌شوند، زیرا محموله‌های وارداتی را باید در گمرکات تحویل بخش توزیع دهند، اما مساله اساسی این است که در قبال مشکلاتی که در فرآیند توزیع ایجاد می‌شود آن‌ها باید پاسخگو باشند.

خلیلی ادامه داد: یکی از مسایل اساسی که واردکنندگان با آن مواجه هستند بحث کسری و سرک بار است که در جلسه با معاونت وزارت جهادکشاورزی ضرورت حل این مشکل را متذکر شده و خواستار تسریع در حل این معضل شدیم.

وی تصریح کرد: تبعات ناشی از حمل بار فله‌ای به واردکنندگان تحمیل و آن‌ها با اتهامات متعدد رو به رو شده اند و به آن‌ها برچسب دزد زده می‌شود.

رئیس هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران خاطرنشان کرد: در راستای احقاق حقوق و شفاف سازی در عملکرد واردکنندگان اقدامات گوناگونی از سوی اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران صورت گرفته و همچنان تلاش می‌کنیم تا با مساعدت اعضاء گام‌های استوارتری در این مسیر برداریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار