کد خبر: 1038647
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:
علیرضا نصر اصفهانی گفت: هفت هزار و 727 میلیارد تومان منابع درآمدی در لایحه بودجه 1400 شهرداری پیش بینی شده است و تنها 30 درصد درآمدها ناشی از فروش تراکم در شهر خواهد بود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: هم اکنون بررسی لایحه بودجه سال 1400 شهرداری اصفهان در کمیسیون های تخصصی به پایان رسیده است و از فردا در جلسات کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: امیدواریم با طی این مراحل در نهایت روز 10 اسفندماه سال جاری لایحه بودجه 1400 نهایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به اعلام جزئیاتی از نحوه وصول درآمدها در لایحه بودجه 1400 شهرداری پرداخت و با تاکید بر این نکته عنوان کرد: بخش های مختلف درآمدی نشان می دهد، برخلاف تصورات، قرار نیست این بودجه فشاری به مردم شهر وارد کند.

وی اظهار کرد: درآمد ناشی از عوارض موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده در بودجه سال آتی، یک هزار و 102 میلیارد تومان، فروش اموال غیرمنقول 900 میلیارد تومان، فروش اوراق مشارکت 780 میلیارد تومان، درآمدهای سرمایه گذاری 590 میلیارد تومان، بهای خدمات مانند آسفالت ریزی و پارکینگ و ... 150 میلیارد تومان، سازمان ها و شرکت های وابسته یک هزار و 228 میلیارد تومان در بودجه پیش بینی شده است.

نصر اصفهانی جمع موارد اساسی و کلی درآمدهای بودجه 1400 را هفت هزار و 727 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در لایحه بودجه سال آینده، 30 درصد درآمدها مربوط به تراکم خواهد بود و گامی به سمت درآمدهای پایدار برداشته شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار