کد خبر: 1038533
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
هفته پانزدهم لیگ برتر با برگزاری سه بازی خاتمه خواهد یافت که در مهم‌ترین بازی پرسپولیس در آزادی میزبان پیکان است.
هفته پانزدهم لیگ برتر ایران امروز با برگزاری سه دیدار باقی‌مانده از این هفته خاتمه خواهد یافت. از مهم‌ترین بازی‌های امروز تقابل پرسپولیس و پیکان است که برای سرخپوشان پایتخت به منزله نزدیک شدن به قهرمانی نیم‌فصل است. همچنین تیم بحران زده ذوب آهن با مس رفسنجان دیدار می‌کند و سایپا هم پذیرای تراکتور است.

پرسپولیس – پیکان/ ورزشگاه آزادی - ساعت ۱۷:۱۵

پرسپولیس با برد‌های اقتصادی یک بر صفر خود در هفته‌های گذشته تیم‌های ماشین‌سازی، تراکتور و مس را شکست داده‌اند تا امید‌های این تیم برای قهرمانی نیم‌فصل زنده شود و روز‌های بحرانی ابتدای فصل را فراموش کنند. شاگردان یحیی گل‌محمدی حالا شانس اول قهرمانی نیم فصل هستند و برای رسیدن به این عنوان باید در دو بازی بعدی‌شان تا پایان دور رفت لیگ برنده شوند و به همین دلیل انگیزه زیادی برای بردن پیکان دارند.

در عوض پیکان و مهدی تارتار در چهار بازی اخیرشان پیروز نشده‌اند و کسب سه امتیاز این دیدار برای تیمی با خاصیت تدافعی مانند پیکان می‌تواند به وضعیت خودروسازان سروسامان دهد. البته تک امتیاز این بازی هم برای تارتار اتفاق خوشایندی است. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی به علت درگذشت مادر همسرش غایب بود، اما قطعا او در برابر پرسولیس انگیزه‌های فراوانی خواهد داشت.

در حال حاضر پرسپولیس با ۲۴ امتیاز از ۱۳ بازی رده سوم قرار دارد و پیکان ۱۸ امتیازی تیم یازدهم جدول است.

اگر پرسپولیس در این بازی برنده شود، استقلال را که روز گذشته صدر جدول را از دست داده، یک پله دیگر پایین می‌کشد.

سایپا – تراکتور/ ورزشگاه شهید دستگردی - ساعت ۱۵

شروع امیدوارکننده مسعود شجاعی به عنوان بازیکن – مربی در تراکتور، باعث خوشبینی مسئولان این تیم به آینده تراکتور شد، اما نتایج اخیر تراکتور باعث اعتراض جمعی از هواداران این تیم مقابل ساختمان باشگاه به سیاست‌های زنوزی شد. در نتیجه مدیران این تیم قول داده‌اند تیمشان را با جذب سرمربی مناسبی تقویت کنند، ولی همچنان شجاعی می‌تواند با کسب سه امتیاز این بازی و باقی ماندن در جمع تیم‌های بالای جدولی به جایگاه خود به عنوان بازیکن – مربی سروسامان دهد.

سایپا هم که در این فصل نسبتا نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته گرفته، همچنان امیدوار به بهبود شرایط موجود است. آن‌ها می‌توانند از اعتماد به نفس پایین تیم حریف نهایت استفاده را ببرند و با کسب بیستمین امتیاز خود تا نیمه نخست جدول رده‌بندی صعود کنند که یک حدنصاب خود برای ابراهیم صادقی و تیم جوانش است.

تا هفته چهاردهم سایپا با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و تراکتور ۱۹ امتیاز تیم هشتم جدول است.

مس رفسنجان - ذوب آهن/ ورزشگاه شهدای مس – ساعت ۱۵

ذوب آهن که در نیم‌فصل نخست با انواع و اقسام اتفاقات نتوانست نتایج خوبی را کسب کند، با شکست در داربی اصفهان، در نهایت رحمان رضایی را برکنار کرد و حالا در نبود سرمربی، میلیچ به طور موقت هدایت این تیم را بر عهده دارد تا یکی از گزینه‌های هیات مدیره برای نیم‌فصل دوم انتخاب شود و به وضعیت سروسامانی بدهد.

مس رفسنجان هم به عنوان تیمی که نخستین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، وضعیت خوبی دارد و سه امتیاز این دیدار خانگی باعث بالا آمدن رفسنجانی‌ها در جدول خواهد شد. آن‌ها هفته گذشته هم با یک گل در تهران مغلوب پرسپولیس شده بودند.

مس رفسنجان با ۱۹ امتیاز در رده نهم قرار دارد و ذوب آهن ۱۱ امتیازی تیم چهاردهم جدول است.

به گزارش ایسنا، با اتمام هفته پانزدهم، فقط یک دیدار معوقه از هفته دهم لیگ برتر میان تیم‌های پرسپولیس و گل گهر سیرجان باقی می‌ماند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار