کد خبر: 1038331
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
زن جوانی که با وعده دوستی وارد ساختمان‌های در حال ساخت شده و بعد از بیهوش کردن کارگران با همدستی مردی جوان اموال آن‌ها را سرقت می‌کرد همراه همدستش بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ توضیح داد: تحقیقات کارآگاهان پلیس برای بازداشت زن و مردی که با فریب کارگران ساختمانی از آن‌ها سرقت می‌کردند از آذرماه امسال به جریان افتاد. یکی از شکایت‌های مطرح شده ۲۶‌آذرماه به پلیس اعلام شد. شاکی که نگهبان ساختمان در حال ساخت بود، گفت: ساعتی قبل داخل ساختمان در حال استراحت بودم که یک نفر در زد. وقتی مقابل در رفتم زن جوانی را دیدم. او گفت که با یکی از همکارانم که حسن نام دارد کار دارد. بدون اینکه منتظر جواب بماند وارد ساختمان شد. او به من پیشنهاد دوستی داد و قرصی به من داد که بعد از مصرفش بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم دیدم که گوشی تلفن همراهم، ۳ میلیون تومان پول و مقدار زیادی لوازم ساختمان که در مجموع ۲۵۰‌میلیون تومان ارزش داشت سرقت شده‌است.

کارآگاهان پلیس بعد از حضور در محل و انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند که زن جوان به این شیوه از کارگران ساختمانی سرقت کرده‌است. در بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که زن جوان بعد از بیهوش کردن نگهبان ساختمان به همراه همدستش که مردی جوان بود، دست به سرقت زده‌اند.

در شاخه دیگری از بررسی‌ها کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین مداربسته زن جوان را شناسایی کردند. بررسی‌ها نشان داد که وی از مجرمان سابقه‌دار است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که کارآگاهان پلیس موفق شدند متهم را در مخفیگاهش بازداشت کنند. زن جوان پس از مواجهه با نگهبان ساختمان و تصاویر به دست آمدن از محل سرقت به جرمش اعتراف کرد. او گفت که از مدتی قبل با همدستی مردی به نام محمد تصمیم گرفت که به این شیوه از کارگران ساختمانی سرقت کند. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت محمد هم شناسایی و در مخفیگاهش بازداشت شد. مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری از لوازم سرقت شده را کشف کردند. سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: از آنجا که احتمال می‌رود دو متهم به این شیوه از افراد بیشتری سرقت کرده باشند تحقیقات از آن‌ها در پایگاه‌هشتم پلیس‌آگاهی جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار