کد خبر: 1038197
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
در آستانه پایان ضرب‌الاجل ایران؛
وزیر امور خارجه عمان امروز در آستانه پایان ضرب‌الاجل سوم اسفند ماه از سوی ایران از آمادگی کشورش برای میانجی‌گری میان تهران و واشنگتن در راستای بازگشت به برجام خبر داد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد: آماده برقراری ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا برای تسهیل در بازگشت به توافق هسته‌ای هستیم.

به گزارش الجزیره، وزیر امور خارجه عمان در این باره گفت: ما تشویق به گفتگو با ایران در ارتباط با پرونده هسته‌ای را بر اساس اعتماد و جدیت دنبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: کشورش معتقد است که گفتگو با همه، نزدیک کردن دیدگاه‌ها و سیاست حسن همجواری با کشورهای منطقه اصل مهمی در سیاست خارجی عمان به شمار می‌آید.

این در حالیست که موعد تعیین شده برای کاهش همکاری‌های ایران و آژانس در چارچوب قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت» کمتر از ۱۰ روز دیگر (۲۱ فوریه، سوم اسفند ماه) به پایان می‌رسد.

مجلس شورای اسلامی ۱۱ آذر ماه گذشته با تصویب این قانون دولت را مکلف کرد که در صورت ادامه تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه آمریکا، همکاری با آژانس را محدود کرده و گام‌های بیشتری را در خصوص کاهش تعهداتش ذیل برجام بردارد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار