کد خبر: 1038088
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در روز ۲۲ بهمن خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: محمد خادمی درباره برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهارداشت: امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه‌های جشن سالروز پیروزی متفاوت از سال‌های گذشته و با استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های میدانی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: استیج‌های فرهنگی منطقه با قرائت قرآن، سرود، تواشیح، تئاتر، پخش سرود‌های انقلابی و اجرای مسابقات فرهنگی روز ۲۲ بهمن در ۲ نقطه از مسیر خیابان انقلاب از ساعت ۸ تا ۱۲ برپا می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ با تاکید بر تبیین راهبرد‌های مقام معظم رهبری) مدظله العالی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: امسال بر استفاده از عبارت گام دوم – سال دوم در تمامی طراحی‌ها بااستفاده از ظرفیت‌ها برای برگزاری برنامه ها، تعامل با تشکل‌های مردم نهاد؛ دانش آموزی، دانشجویی، کانون‌های فعال محلات، شورایاری‌ها و سرای محلات تاکید و در دستور کار قرار گرفت.

خادمی همچنین از برپایی ۲ کاروان خودرویی از منطقه ۴ به سمت میدان انقلاب خبر داد و گفت: در سالروز پیروزی انقلاب ۲ کاروان خودرویی شامل حدود ۱۰۰ خودرو و موتور سیکلت، مزین به پرچم و شعار‌های انقلابی با پخش سرود‌های انقلابی و موسیقی شاد از منطقه به سمت میدان انقلاب حرکت خواهند کرد.

وی به برپایی جشن انقلاب در بوستان الغدیر اشاره کرد و گفت: همچنین ایستگاه جشن انقلاب در بوستان الغدیر با اجرای سرود، تواشیح، تقدیر از خانواده معزز شهدا، پخش موسیقی شاد و مسابقه حضوری ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برپا می‌شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار