کد خبر: 1037737
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
مدیر عامل کارخانه تولید لوازم خانگی کاخلر:
رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان به همراه اعضاء این اتاق، از خط تولید لوازم خانگی کارخانه کاخلر بازدیدنمود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،رئیس اتاق اصناف اصفهان هدف از این بازدید را بررسی مشکلات موجود و هم اندیشی جهت رفع مسائل پیش روی این کارخانه عنوان کرد .

جهانگیری با تشکر از زحمات مدیریت و پرسنل سخت کوش کارخانه تولید لوازم خانگی کاخلر گفت : وظیفه اتاق اصناف جدا از نظارت، بررسی و رفع مشکلات موجود بر سر راه تولید کنندگان است .

محمد جابر زاده انصاری مدیر عامل این کارخانه با تشکر از رئیس اتاق اصناف اصفهان ، گزارشی از عملکردهای انجام شده و مشکلات پیش رو ارائه داد واظهار داشت : تحریم دشمن نتواست در اراده پیشترفت کشور خللی وارد کند وامیدوارم این تصمیمات بتواند در رفع معضلات پیش روی تولید کنندگان مثمر ثمر باشد .

مدیر عامل کارخانه کاخلر با گلایه از کم توجهی برخی از مسئولان به تولید کنندگان گفت: در بدترین شرایط اقتصادی و تحریم ها تولیدکنندگان تمام تلاش خود را برای جامه عمل پوشاندن به شعار مقام معظم رهبری در سال 99 به کارگرفته اند.

وی به نقطه شروع فعالیت کاری خود اشاره کردو گفت : من با افتخار می گویم که در سال 69 فعالیتم را با فروشندگی آغاز کردم آرام آرام قطعات لوازم خانگی مورد نیاز شرکت را از خارج وارد کردم ، بعدها با شرکت های آلمانی و ترکی وارد معامله شدم و سعی نمودم قطعات را با کیفیت بهتر از آنجا وارد و تولید خودرا رونق بخشیدم.

جابر زاده انصاری  افزود :با تلاش شبانه روزی توانستیم بومی سازی را در این کارخانه نهادینه کنیم و قطعات مورد نیاز را درداخل تولید نماییم و خوشبختانه امروز می توانم با وجود تمام مشکلات پیش رو به خصوص تحریم دشمن بگویم به توانایی خود ایمان داشته و خوشبختانه حتی متغییر بودن دلار هم نتوانسته بر این کیفیت و کمیت تولیدات ما خدشه ایی وارد کند .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار