کد خبر: 1037677
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به کشورهای عضو خود، به دنبال تغییر زمان و نحوه برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است، کشور عربستان پیشنهاد عجیبی را مطرح کرده است.
 رسانه‌های ورزشی کشورهای عربی امروز پر از گزارش‌هایی است که حکایت از نامه نگاری کنفدراسیون فوتبال آسیا با فدراسیون‌های عضو خود و تلاش برای متقاعد کردن آنها برای تغییر تاریخ بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

AFC پیش از این به دلیل ویروس کرونا، مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ که در حکم مسابقات انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا هم هست را به دلیل شیوع ویروس کرونا نزدیک به یک سال به تعویق انداخت. در آخرین اعلام رسمی AFC، مقرر شد دورهای پنجم تا هشتم این رقابت‌ها در فروردین و خرداد ۱۴۰۰ برگزار شود اما حالا کنفدراسیون آسیا طرح دیگری را در دست بررسی دارد و آن‌را با کشورهای عضو خود به مشورت گذاشته است.

روزنامه عمانی: AFC خواهان لغو بازی‌های ماه می و ژوئن است

روزنامه «عمان الریاضی» عمان در این ارتباط گزارش مفصلی را کار کرده و به این موضوع پرداخته است. این روزنامه اعلام کرد پیشنهاد کنفدراسیون آسیا برای برگزاری بازی‌های انتخابی جام جهانی به صورت متمرکز، جدی است و این نهاد، درب را برای دریافت پرونده‌های میزبانی کشورها باز می‌کند. علت این مسئله، محدود کردن شیوع ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه کشورها برای مقابله با این ویروس ذکر شده است.

این روزنامه نوشت: «اطلاعات ما نشان می‌دهد AFC نامه‌هایی را به تمام فدراسیون‌ها ارسال کرده و در آن خواستار به تعویق انداختن توافق برگزاری بازی‌های ملی در ماه‌های می و ژوئن شده است.» در این نامه‌ها بر تعهد و مسئولیت بزرگ AFC برای حفظ سلامتی و ایمنی تیم‌های شرکت کننده تاکید شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار