کد خبر: 1037535
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
فرمانده سپاه روح الله:
کریمی گفت: امروز هویت اجتماعی بانوان به برکت انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی بسترهای جاری شدن فرهنگ اهل بیت(ع) را در کشور جاری کرد

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع همسران پاسدار و بانوان شاغل در سپاه روح الله در مصلی اراک اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بهانه خلقت و بزرگترین بانوی مکتب ساز جهان اسلام محسوب می شود که در همه ابعاد الگو است و امروز نامگذاری ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز زن که از برکات نظام اسلامی است یک افتخار برای زنان است.

کریمی اظهار کرد: خوشبختانه امروز بانوان ما در انقلاب اسلامی با تاسی از سیره حضرت زهرا(س) در تربیت فرزندانی انقلابی و باانگیزه برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی پیشتاز هستند و امروز پیشرفت های به دست آمده مرهون همین تربیت نسل بانوان انقلابی است.

وی ادامه داد: امروز هویت اجتماعی بانوان به برکت انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی بسترهای جاری شدن فرهنگ اهل بیت(ع) را در کشور جاری کرد و امروز بانوان ایرانی با تاسی از حضرت فاطمه زهرا(س) در حماسه سازی مردان با غیرت ایرانی سهیم هستند.

 فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: آن چیزی که امروز باید مورد توجه باشد توجه به تقویت بنیان خانواده است چراکه دشمنان سرمایه گذاری زیادی برای ضربه زدن به این نهاد مقدس کردند و لذا باید برنامه ریزی داشت.

وز یادآور شد: خانواده معظم شهدا و خصوصا مادران و همسران شهدا الگویی حاضر و کارآمد برای بانوان هستند چراکه با وجود سختی ها و مشکلات همواره بر راه ارزشمند و مکتب شهدا پایبند بودند.

کریمی افزود: امروز همسران ارجمند پاسداران با همراهی رزمندگان در انجام صحیح ماموریت های سپاه نقش ارزنده  و قابل تقدیری ایفا می کنند و تلاش های آنها در راستای ایفای نقش به عنوان یک همسر مومن، همراه و در عین حال مقتدر در انجام رسالت استحکام خانواده و تربیت فرزندان آینده ساز و انقلابی کاملا قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه روح الله گفت: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی خانواده نقش با اهمیت و مهمی دارد چراکه در بیانیه گام دوم که به عنوان یک راهبرد در اختیار ما قرار گرفته به مسئله خانواده و سبک زندگی بسیار تاکید شده است و لذا می طلبد بیشتر کار شود.

وی بیان کرد: آن چیزی که در گام دوم انقلاب کشور به آن احتیاج دارد تربیت شهید سلیمانی ها است و لذا تبیین مکتب شهید سلیمانی بسیار باید مورد توجه باشد چراکه این مکتب انسان ساز بسیار می تواند در تربیت نسل تمدن ساز موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز خانواده ها باید ابعاد شخصیت و مکتب شهید سلیمانی را برای فرزندان خود تبیین کنند و این باید با استفاده از خلاقیت و ابتکار عمل باشد تا به یک فرهنگ جاری در نسل آینده تبدیل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار