کد خبر: 1037418
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر آثار و مزیت‌های مثبت تلاش‌های جهادی در حوزه‌های مختلف، گفت: این تلاش‌ها باید مردم محور بوده و معطوف به مردم‌داری باشد.

سردار عابدین خرم  در مراسم بزرگداشت دهه فجر در فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم ایران زینت المجالس و تشریفات نیستند، افزود: مردم در نظام جمهوری اسلامی اصل هستند و طی ۴۲ سال گذشته، این انقلاب همواره روی دوش مردم به اینجا رسیده است و مردم ما نشان داده اند که هیچ وقت دشمن را شاد نکرده اند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه مسئولان صادقانه در خدمت مردم نجیب باشند، گفت: بدون تردید با اتکا به خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار و تلاش های جهادی مسئولان و همراهی آحاد مردم  این انقلاب در مسیر آرمان های خود موفق خواهد بود.

خرم، دهه فجر را یکی از اسرار مکتب اهل بیت و جزو الهامات الهی بر قلب امام راحل و ملت شریف ایران ارزیابی و اضافه کرد: اگر قیام و نهضت امام (ره) را بدون مبانی دینی تحلیل کنیم به طور قطع به خطا خواهیم رفت و  امام خمینی ره به خدا و به راهی که انتخاب کرده بود و به هدفی که داشت کاملاً مومن بود.

به گفته وی رمز حرکت امام راحل در مبارزه با رژیم ستم شاهی توحید بود و برای تحصیل رضایت خدا قیام کرد.

خرم با تاکید بر عشق رزمندگان دفاع مقدس به امام راحل، افزود: خیلی از شهدا حتی امام را از نزدیک ندیده بودند اما در دفاع مقدس وجودشان را برای هدف امام نثار کردند و آنچه بین امام و مردم پیوند ناگسستنی ایجاد کرده بود توحید و مبانی دینی بود.

وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ هزار شهید برای این انقلاب جان خود را فدا کردند و شاید برخی ها ادعا کنند این شهدا از روی احساسات عمل کردند اما وصیت نامه آنها گویای آگاهی و معرفت به راهی بود که انتخاب کرده بودند و امروز نیز شهدای مدافع حرم همان راه را انتخاب کردند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: ما به عنوان نیروهای مسلح تکلیف داریم هم خودمان و هم موقعیت خود را بشناسیم و دشمن شناس قوی باشیم که این همان بصیرت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر