کد خبر: 1036782
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:
کریم زارع گفت: ۹۶ نفر از ایرانیان ساکن خارج از کشور حامی ۲۴۹ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین یکی از برنامه های حمایتی تعاملی این نهاد است، گفت: خیران، نیکوکاران و مردم عزیز استان اصفهان مشارکت فعالی در این طرح دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۹ هزار و ۷۴۰ نیکوکار اصفهانی با مشارکت در این طرح، کمک های خود را به طور منظم به دست این فرزندان می رسانند.

زارع همچنین گفت: از جمع بزرگ حامیان اصفهانی، ۹۶ نفر از ایرانیان ساکن خارج از کشور هستند و حمایت از ۲۴۹ فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده دارند.

وی افزود: شمار حامیان نیک اندیش ساکن خارج از کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲ برابر افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان در ادامه تعداد فرزندان یتیم و نیازمند طرح اکرام این نهاد در پهنه استان را ۲۶ هزار و ۳۲۷ نفر اعلام کرد و گفت: متاسفانه با وجود مشارکت گسترده خیران کماکان ۳۳۶۵ فرزند از این جمع بدون حامی هستند.

زارع در پایان گفت: همشهریان گرانقدر برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir  نیز استفاده کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار