کد خبر: 1036610
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
شهردار فردیس:
شهردار فردیس با بیان اینکه با تمام توان در خدمت رسانی به شهروندان فهیم شهر تلاش خواهیم کرد، افزود: خدمت‌رسانی و روند توسعه امور زیربنایی شهر تداوم دارد.

مصطفی سعیدی در این خصوص اظهار کرد: پروژه تکمیل بلوار شمال نیروگاه ( مپنا ) با قراردادی بالغ بر ۲۰میلیارد ریال در حال اجرا می باشد که تا کنون ۲۳۰۰متر جدولگذاری در این پروژه انجام شده و ۱۸۰۰ متر زیرسازی در حال اجرا می باشد .
وی با بیان اینکه طی برنامه ریزی های صورت گرفته ، اقدامات موثری در راستای تغییر سیمای شهر در دستور کار مدیریت شهری می باشد افزود : در پروژه احداث بلوار کشتارگاه با قراردادی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ، تاکنون ۱۰۰۰ متر جدولگذاری انجام شده و ۹۱۰۰متر زیرسازی این بلوار در حال اجرا می باشد .
سعیدی با اشاره به ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل ایستگاه های آتش نشانی ۱۰۶ وحدت و ۱۰۹ داوری و اجرای پروژه بازسازی فرهنگسرای گلستان افزود : قرارداد پروژه احداث مجموعه ورزشی مدیریت بحران کوثر به مبلغ ۱۹میلیارد ریال منعقد و شروع بکار این پروژه با سطح بنای ۲۴۰۰متر مربع آغاز گردیده است .
شهردار فردیس در پایان تصریح کرد : هدف ما توسعه و آبادانی شهر است که با تمام توان در خدمت رسانی به شهروندان فهیم تلاش خواهیم کرد وفعالیت های شهرداری چه در بحث عمرانی و خدماتی و چه در سایر بخش ها قابل مشاهده بوده و مدیریت شهری از تمامی ظرفیت های فکری و کارشناسی شده شهروندان استفاده خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار