کد خبر: 1036467
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:
کریم زارع، گفت: بالغ بر ۱۹ هزار دانش آموز در سراسر استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این جمع ۹۳۲ نفر در آستانه کنکور قرار دارند و با همت این نهاد زمینه شرکت آنها در دوره های یکی از موسسات آموزشی معتبر فراهم شده است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در تشریح خدمات ارائه شده به دانش آموزان خانوارهای تحت حمایت، کمک برای موفقیت در کنکور را یکی از راهبردهای توانمندساز کمیته امداد عنوان کرد و گفت: زمینه شرکت دانش آموزان کنکوری خانوارهای تحت حمایت در دوره های یکی از موسسات آموزشی معتبر فراهم شده است.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۹ هزار دانش آموز در سراسر استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این جمع ۹۳۲ نفر در آستانه کنکور قرار دارند و برای بهره مندی از دوره های آموزشی ویژه کنکور به موسسه طرف قرارداد معرفی شده اند.

زارع تاکید کرد: این دوره های آموزشی برای فرزندان مددجویان کاملا رایگان است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان همچنین گفت: به علت شرایط خاص مربوط به همه گیری ویروس کرونا این دوره های آموزشی به صورت مجازی برگزار می شود و هر یک از این دانش آموزان می توانند در کلاسهای نکته و تست ۸ عنوان درسی حاضر شوند.

زارع با تاکید بر اینکه موفقیت در آزمون سراسری دانشگاه ها و ورود به رشته های تحصیلی پر تقاضا در شرایط کنونی بدون بهره مندی از آموزش های اضافی میسر نیست، گفت: متاسفانه فراهم کردن این شرایط هزینه زیادی به خانواده ها تحمیل می کند که تامین آن از عهده بسیاری از خانوارهای نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد خارج است و امیدواریم با فراهم شدن بستر بهره مندی از آموزش های ویژه کنکور توسط این نهاد، دانش آموزان مستعد تحت حمایت در آزمون سراسری دانشگاه ها بیش از پیش موفق باشند.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز برنامه هایی برای آماده سازی دانش آموزان کنکوری تحت حمایت اجرا شد که حاصل آن موفقیت ۷۵ نفر از این دانش آموزان در کنکور سراسری و کسب رتبه زیر ۵۰۰۰ است.

زارع افزود: از این جمع ۲۵ نفر رتبه های زیر ۳۰۰۰ و ۴ نفر نیز رتبه دورقمی کسب کردند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر