کد خبر: 1036270
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
دبیر همایش بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی با اشاره به برگزاری این همایش در روز‌های ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه جاری از دریافت ۳۱۰ مقاله در محور‌های اعلام شده از سوی دبیرخانه همایش خبر داد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: پس از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع «الگوی نظام انقلابی تمدن‌ساز» در سال گذشته، دانشگاه جامع امام حسین (ع) در نظر دارد با همکاری سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی ایران و سایر کشور‌های اسلامی و محور مقاومت، دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی را با موضوع «مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز» در روز ۱۴ و ۱۵ بهمن سال جاری برگزار کند.

روح الله تولایی، دبیر همایش بین المللی مکتب شهید سلیمانی روز گذشته در گفتگو با «جوان» با اشاره به اهداف همایش گفت: این همایش در چندین محور از جمله «مکتب شهید سلیمانی؛ ظهور عینی مکتب امامین انقلاب اسلامی»، «الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز در تراز مکتب امامین انقلاب اسلامی»، «ویژگی‌ها و شایستگی‌های سیاسی و دیپلماسی انقلاب»، «نقش مدیران جهادی در ترویج سبک زندگی اسلامی» و «مدیریت جهادی و دستاورد‌های مکتب شهید سلیمانی» برگزار خواهد شد. تولایی با اشاره به اینکه در جریان این همایش پنل‌های تخصصی با موضوعات مرتبط با محور‌های همایش نیز برگزار می‌شود، گفت: پیش از برگزاری همایش کارگروه‌ها و سمینار‌های تخصصی در سطح کشور و در سطح بین المللی با همکاری سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی برگزار و طرح‌های پژوهشی ویژه برای تولید محتوای مورد نیاز اجرا می‌شود تا بتوان از آن‌ها در جریان بررسی مطالب همایش استفاده کرد. وی افزود: تا کنون چندین فراخوان برای دریافت آثار اندیشمندان و نخبگان در این حوزه انجام شده که آخرین مهلت برای حضور در این همایش ۱۱ بهمن است و ثبت نام در این همایش از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس mgt. ihu. ac. ir انجام می‌شود.

دبیر همایش بین المللی مکتب شهید سلیمانی درخصوص تعداد مقالات دریافت شده در این همایش گفت: تاکنون نزدیک به ۳۱۰ مقاله به این همایش ارسال شده است که از این تعداد ۵۵ مقاله و چکیده برای حضور در همایش پذیرفته شده است. تولایی گفت: مقالات برگزیده در همایش چه در سطح عمومی و چه در سطح نشریات تخصصی منتشر خواهد شد تا نهاد‌ها و افراد علاقه‌مند بتوانند از این مبحث مطرح شده در این همایش استفاده لازم ببرند. همچنین مقالات منتشر شده در این همایش در قالب یک کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این همایش با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز معتبر علمی ملی و بین المللی از جمله دانشگاه الدمشق کشور سوریه، دانشگاه ملی کشور لبنان، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دانشگاه تهران، انجمن مدیریت دولتی ایران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه اصفهان، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه امام صادق، دانشگاه الزهرا، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور، پژوهشگاه قوه قضائیه و جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار