کد خبر: 1035756
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو دلال ارز در میدان فردوسی و کشف ۱۶ هزار دلار خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ دلال ارز و کشف ۱۶ هزار دلار ارز خارجی در مرکز تهران خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: با هدف مبارزه با مخلان اقتصادی و پیشگیری از اخلال در نظم عمومی، تیم اطلاعاتی کلانتری ۱۰۹ بهارستان ظهر روز گذشته موفق شد ۲ دلال ارز را که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در حال پرسه زنی در اطراف میدان فردوسی بودند شناسایی کنند.

وی افزود: تیم گشت انتظامی کلانتری برای بررسی موضوع تغییر مسیر داده و به موتورسواران نزدیک و متهمان که متوجه حضور گشت کلانتری در نزدیکی خود شده بودند، از محل متواری و عملیات تعقیب متهمان آغاز شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه پس از مدتی تعقیب و گریز، هر دو متهم دستگیر و موتورسیکلتشان توقیف شد، افزود: پس از بررسی موتورسیکلت متهمان، ۱۶۵ قطعه صد دلاری که در زیر زین موتورسیکلت جاساز شده بود، کشف کردند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: کارشناسان ارزش دلار‌های کشف شده را بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
0
مگه 16 هزار دلار (350 میلیون تومان) داشتن جرمه؟؟؟؟؟؟؟؟
میکنه 2 تا پراید یا یدونه پزو پارس
یارو چندین ترلیون تومان صندوق فرهنگیان را چاپید میگند بدهی معوقه جالا دو نفر 350 میلیون پول دارند شدند دلال ارزی و مجرم؟؟؟؟؟!!!!!
نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار