کد خبر: 1035637
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل:
معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: بی‌سوادان شهرستان‌های این استان با تشکیل کارگروه ویژه‌ای به صورت اسمی شناسایی شده و زیرپوشش قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدغلامحسین گنجی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این کارگروه با تصویب شورای پشتیبانی سوادآموزی استان در نواحی و مناطق آموزش و پرورش و با مسئولیت فرمانداران و بخشداران تابعه تشکیل شده و فعالیت خواهد کرد.

وی شناسایی و جذب بی‌سوادان ثبت شده در پایگاه اطلاعاتی سامانه سواد آموزی استان را یکی از برنامه‌های مهم سال جاری معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد و گفت: با تصویب شورای پشتیبانی سوادآموزی استان، مقرر شده که به منظور تسهیل در فرایند شناسایی بی‌سوادان، دستگاه‌ها و نهادهای عضو شورای پشتیبانی با آموزش و پرورش همکاری کنند.

معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، شناسایی و جذب اولیای بی‌سواد را از دیگر برنامه‌های مهم و راهبردی مدیریت سوادآموزی استان ذکر و بیان کرد: با مشارکت تمامی مدارس استان، اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان در حال تحصیل شناسایی و واجدان شرایط جذب کلاس‌های سواد آموزی می‌شوند.

وی با اشاره به زیرپوشش قرار گرفتن بیش از ۸۵ درصد حجم ابلاغی دوره‌های مختلف سوادآموزی در استان اردبیل اضافه کرد: مطابق شیوه‌نامه جامع ابلاغ شده به نواحی و مناطق استان در خصوص نحوه اقدام در شرایط کرونایی، روش اقتضایی مربوطه نحوه ارائه خدمت سوادآموزی انتخاب و در حال اجراست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر