کد خبر: 1035609
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم تجسس کلانتری ۱۲ مشهد در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود با مشاهده درگیری یک جوان و دو شهروند بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ عباس صارمی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران انتظامی نشان می‌داد یکی از شهروندان خودروی سواری سمندشخصی خود را کنارخیابان پارک کرده و برای خرید وارد مغازه‌ای شده که متوجه حضور فردی غریبه در اطراف خودروی خود می‌شود.
صارمی گفت: مالک خودرو درحالی که به سمت خودرو برمی‌گردد با متهم که درحال سرقت ازخودرو بوده درگیر می‌شود و در این لحظه یک شهروند نیز به کمک او می‌آید.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: متهم که می‌خواست راهی برای فرار خود پیدا کند اقدام به ضرب و شتم شهروند می‌کند که در این لحظه ماموران سررسیده و او را دستگیر کرده‌اند.

وی ادامه داد: متهم که دارای چند فقره سابقه کیفری است، اما او که به مواد مخدر اعتیاد دارد و گویا یادش رفته‌بود در کلانتری است در حالی که تحقیق اولیه انجام می‌شد گوشی تلفن یکی از کارکنان پلیس رابه قصد سرقت از روی میز برمی‌دارد.

صارمی با بیان اینکه افسرکلانتری متوجه ماجرا می‌شود و پرونده پیگیری می‌شود بیان کرد: این متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار