کد خبر: 1035550
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
روزنامه سازندگی، ارگان حزب کارگزاران با ذوقی که از ورای کاغذ روزنامه و فاصله دور هم قابل رؤیت است، تیتر زده: «سقوط دلار» و نوشته: «قیمت دلار به ۲۲ هزارتومان رسید و قیمت سکه به زیر ۱۰ میلیون تومان. آیا وعده روحانی برای دلار ۱۵ هزارتومانی پیش از سال جدید محقق می‌شود؟»

به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان قصد مزاح دارند و لطیفه تعریف می‌کنند؛ وگرنه که وعده روحانی در گفت‌وگوی سال ۹۶ با رضا رشیدپور در مورد دلار این بود: «خیال مردم از بابت دلار راحت باشد.» و البته آن زمان قیمت دلار، حدود ۴۵۰۰ تومان بود!

روزنامه اعتماد هم خود را از این لطیفه گویی، محروم نکرده و در گزارشی با عنوان «سقوط روزانه نرخ دلار» نوشت: «نرخ دلار با افزایش خوش‌بینی‌ها در بازار ارز، کاهشی شده است... اگر صحبت‌های رئیس‌جمهور درباره کاهش نرخ دلار به ۱۵ هزار تومان تحقق پیدا کند، بانک مرکزی مجبور است نرخ دلار در سامانه نیما را تا حد زیادی کاهش دهد. قیمت دلار از شهریور سال جاری تاکنون بیش از یک‌چهارم ارزش خود را از دست داده است. بیشترین قیمت دلار در هفته آخر مهرماه حدود ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان بود و دلار در معاملات دیروز تا کف کانال ۲۲ هزار تومان ارزان شده است».

سال ۹۶، جهانگیری و روحانی و کل عقبه رسانه‌ای و تبلیغاتی اصلاح‌طلبان می‌گفتند اگر رئیسی یا قالیباف رئیس جمهور شوند، با افزایش قیمت دلار و طلا مواجه خواهیم شد و حتی ممکن است دلار به ۵ هزار تومان برسد! حال آنکه در دولت روحانی دلار به ۳۳ هزار تومان رسید. گفتنی ا‌ست، سال ۹۲ که حسن روحانی رئیس جمهور شد، قیمت دلار حدود ۳ هزار تومان بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار